Auuuu

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Hogger tak nede nå... Vonde tak nederst i magen så jeg hopper i taket her... Er uke 35+2
Med plagsomme kynnere daglig. Og sykt vondt i ryggen. Pluss lite søvn.. Hva med dere andre damer? Har dere sånne tak foran om dagen, kan ikke huske det var slik sv skap :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tak, som i rier/menssmerter, eller som at hodet "borrer" seg nedover?
Her føles det ut som han vil kravle seg ut :p og virker som om hodet treffer absolutt ALT av nerver i bekkenet :p ikke noe behagelig, men kjenner det igjen fra forrige gang ;)

Som hodet borer seg ned og er på vei ut. Og ei som er veldig veldig aktiv som sikkert skubber borti nerver el noe.... Skikkelig vondt til tider, gosj. :)

Her skjer det også noe "nedi der"! Jeg har ikke helt skjønt hva dette nedpress er, men den følelsen av at noe hogger tak har jeg i ny og ne - mindre behagelig :-/ Har ikke vondt i korsryggen sånn generelt, men en liten gåtur og jeg blir kjempe sliten og kynnerne setter også inn! Som førstegangsgravid er alt dette en underlig tilstand, og det virker bare til å bli merkeligere, på godt og vondt ;-)

Har også ei som holder på med et eller annet "der nede" et par ganger om dagen. Skikkelig ubehagelig :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp