auuuu!!!!

mona81

Andre møte med forumet
ja nå har jeg hatt mine to første leggkramper, fyyyy søren så vondt. de kommer snikende tidlig på morgenen når jeg sover mine søteste søvn.. makan til oppvåkning altså. er dere andre plaget med disse hersens krampene, og har dere dem ofte?

Jeg har leggkramper jeg også, men jeg kjenner det kommer, og da hjelper det å reise seg forsiktig uten å spenne leggmuskelen. Da går det over nesten før det får begynt. Når de først er der er det DRITVONDT!!!!

Hadde min første for to dager siden,å fy så vondt det var[:@]
Noen som vet hvorfor man får det?

det kan jeg skrive under på er vondt...............men jeg har hatt de lenge..men tror ikke termin stemmer har mens termin 6 feb og 11 mars ultralyd termin så har jeg hatt kynner kjempe lenge og i natt hadde jeg 3 veer og har hatt en på dagen i dag..siast helg datt magen min ned også så jeg føler at det ikke er så lenge til...uff liker ikke og ikke vite!!!!!!!!!!!!!!blir jo redd av det også![:D][:D]

Oi så stort sprik mellom menstermin og UL-termin!!!
Jeg har bare 3 dager å gå på jeg...

Men du har jo nesten en mnd... åååååååå tenk om du får nå da!!!

Speeeeeeeeeeeenende!!!!!

[:D][:D][:D]

Ja fakisk 5 uker er det og gå på så jeg skulle jo hatt mensen...du fikk nummeret mitt..jeg har lagret ditt på tlf...så jeg gir beskjed!jeg har hatt noen veer i helgen og to i dag så det nærmer seg helt sikkert men jeg vil ha den der inne lengst mulig...[;)]vil ikke ha før februar!

Tipper du får det aller første marsbarnet, mero!!!
[:D]

Kjenner de krampene godt ja. Det som er det verste er at jeg går og er støl i flere dager etterpå[&:]

huff ja det tar et par dager for ømheten er borte...må være trasig for de som har kramper ofte, man rekker liksom ikke å bli god, før det er på`an igjen....[:@]

Back
Topp