Auuuu :(

duffoff

Andre møte med forumet
Våknet opp i dag med veldig vondt på venstre siden av magen.
det kan virke som det strekker, men det gjør konstant vondt. og det har det nå gjort siden kl 07.30..
er skikkelig bekymret, og har ingen fast lege her jeg går på skole som jeg kan ringe.. sååå [:)]

tusen takk for gode svar.

Har hatt sånn jeg også, hender jeg får det- men jordmor sa det ikke er noe farlig!
Kan være kynnere eller at livmoren din strekker seg[;)]

Jeg tipper at det ikke er noe å uroe seg for, men hvis du er veldig urolig så kan du jo alltids ringe til føden og spørre de hva det kan være og om det er farlig!

Det gikk over for en times tid siden.
rinkt febrilskt til mamma hele morges, uten svar. da hun endelig svarte, sluttet det.
skal prøve og ikke bekymre meg for det, og heller se når jeg kommer på UL på mandag [:)]
han var så aktiv sist ultralyd at kansje han bare prøver og gi meg blåmerker[8D]

OH MAY GAAD!!!

Våknet til akkurat samme tidspunkt av akkurat samme grunn... har ikke fastlege her jeg er heller :O

Jeg gikk en tur på do også lå jeg i senga og vrei meg til jeg fikk sove igjen jeg da... 

Trur nok det bare var den lille som ville ha litt oppmerksomhet :P ehhehe

Er helt normalt, er livmor båndene som strekker seg visstnok og det gjør driiiit vondt. Var kjempe plaget med det sist selv.

Back
Topp