auuu

babybooom

Forelsket i forumet
noen fler mee forstoppelse? går minst 4-5 dager mellom hver gang og da er det så ufattelig vondt at tårene triller. hva hjelper? går jo ikke ann og gå rundt sånn

Gå på apoteket og kjøp duphalac... jeg kommer meg på do kanskje 1 gang i uken, og det er helt forferdelig. Men det hjelper om jeg tar duphalac jevnlig..

Jeg var kjempeplaget for en uke siden, nå er det bedre. Er avhengig av å drikke 3 liter væske om dagen. Det er mye, så litt strevete. Jeg må bruke laktulose når det er helt stopp. Får du hemoroider anbefaler jeg deg å kjøpe ac3, samme hvis du får rifter. Ac3 comfort er helt trygt å bruke for gravide, i motsetning til mye annet. Det er grusomt å ha forstoppelse, og du har all min sympati!!!

ugg svisker er jo ikle godt men får vel kanskje prøve. får ta meg en tur på apoteket om det ikke funker :(

Det viktigste man gjør er å drikke rikelig! Svisker som foreslått, fiber, linfrø, godt modne frukter, pære spesielt.
Duhalac er jo alltids et alternativ, men noen kan oppleve å få veldig mye luft i magen av det - (akkurat som det ikke er nok fra før av med graviditeteno_O).

Gå masse tur, og kiwi!

Ja, sliter med det samme... Biola hjelper litt for meg, og kjøpt meg frokostblanding med fiber og har i linfrø, solsikkekjerner, gresskarkjerner

Back
Topp