Auuu...

babylykke82

Glad i forumet
Flere enn meg som føler det gjør mer vondt i underlivet nå enn de første dagene etter fødselen? Det verker liksom, et slags nedtrykk, spesielt når jeg står eller går. Må bare sette meg ned, for det føles som om alt skal komme ut.. Jeg kom ganske greit fra det etter fødselen, måtte bare sy 4 sting. Så det burde jo gå seg til snart kanskje?

Stingene mine røyk etter noen dager, så jeg har gått med åpent sår der nede i mange dager. Er heldigvis ikke vondt lenger. Ellers har ikke jeg hatt vondt i alle fall.. Kanskje du bør snakke med jm eller hs om det?

Ja jeg har det sånn! Det trykker liksom nedover i underlivet ja, føles som noe skal dette ut.. Jeg synes det er verst når jeg sitter på do, og når jeg står stille. Litt bedre når jeg går. Jeg synes det vart verre etter en stund, men nå begynner det å bli litt bedre igjen.. Jeg fødte den 30.04. Er ikke helt sikker på hva dette er, men mamma sa hun også hadde hatt det sånn. Hun mente det hadde noe med livmora å gjøre.. Noen som vet om dette er normalt, og hvor kenge det vil vare??

jeg sydde ganske mye, jeg har ikke vondt der, men har vondt i rompan da..hihi... men det klør noe sykt noe, da sa de bare at det holdt på å gro at det er derfor det klør..

Har akkurat det samme, føles som om noe ramler ut, spesiellt når jeg går. Så idag har vi kansellert trilletur.... [:'(] Ingen som vet hva dette er???

Var på sykehuset i dag, UL pga fortsatt store blødninger. Nedtrykk er visst helt normalt, uten at jeg fikk noen forklaring på hva det var. Og det går over av seg selv. Men husk; KNIP, KNIP, KNIP!

ehhh jaaaaaaaaaaa!! Noen som kan gi meg en badering??

hører ikke til her men jeg hadde det på samme måte som dere.. dette høres kanskje litt ekkelt ut men etter noen uker kom det en klump med koagulert blod og da ble trykket så å si boerte :) kan trøste dere med at deter helt normalt hvis dere har fått ut en sånn blod klump [;)]

Back
Topp