Auuu shit...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Har så brystspreng at jeg kreperer snart[:(] Noen tips/erfaringer å komme med??[:)]

Opp opp

Det gir seg nok snart skal du se. Hang in there [;)]

håndpumpe ( så du skulle kjøpe pumpe i morgen) Ta deg en lang varm dusj og knip litt på puppen för å få ut litt melk. Lykke til..

ORIGINAL: MiniSatan

Det gir seg nok snart skal du se. Hang in there [;)]

Huff ja må nesten det...[&:][:(] 

ORIGINAL: * supermamma*

håndpumpe ( så du skulle kjøpe pumpe i morgen) Ta deg en lang varm dusj og knip litt på puppen för å få ut litt melk. Lykke til..

Prøvd det , men føler ikke det hjelper...men men det kommer seg sikkert etter kvert[:)]

en varm dusj eller et varmt håndkle over de

ORIGINAL: *p!nk smile*

Har så brystspreng at jeg kreperer snart[:(] Noen tips/erfaringer å komme med??[:)]

Gratulerer med ny liten baby! Er det vanlig å ha slik brystspreng lenge? Visste det var vondt, men visste ikke det var sååååå vondt.... Håper det gir seg snart [:)]

Personlig så husker jeg at den 4 dagen var den aller verste med melkespreng!! Jeg gjorde ingenting, men det gikk over dagen etter. Men var grusomt.

Lykke til [:)]

Det går over ganske fort, men jææv.. vondt mens det står på!! Jeg hadde sånn rispose jeg varmet og la over, ble myye bedre da!

Ta en varm dusj og pass på holde puppene varme etter dusjen. Knyt gjerne et stort ullskjerf rundt deg/over brystene og ikke bli kald på hender og føtter.

Blir det for ille så prøv å legg datteren din til brystene.

Du finner også mye fine tips/råd på ammehjelpens sider.

Melkeproduksjonen din vil stabilisere seg etter hvert som tida går. Gratulerer med baby[:)][:)]
Håndpump til du blir av i hendene[;)]

off helt jævli veit dt[:'(] hadde dt i noen dager før je stoppa helt med erika... men nå har hu liggi ye der i dt siste så kommer bare mer spreng så får stoppe helt igjen...[8D]men erika er ikke *liten* da

Back
Topp