Våknet i dag med kjempevondt i ene "hofta", sitter liksom på baksiden, og gjør vondt enten jeg sitter eller står. Er såpass at elevene mine spurte om jeg hadde slått foten fordi de så at jeg gikk rart, og jeg nesten knekker sammen når jeg reiser meg. Hvis ikke dette er noe som går over igjen, så blir det vel ikke jobb så mye lengre, når jeg nesten ikke klarer å stå.
Jeg hadde mye vondt i halebeinet tidligere (fra uke 12 ca) og har hatt litt sånn at jeg stivner etter for eksempel støvsuging og turgåing, men langt fra sånn som det er i dag.
Hvor mange av dere andre er plaget med bekkenet nå?
Og jobber dere i samme stillingsprosent som før dere ble gravide, eller er det mange som er helt eller delvis sykemeldt? Jeg er i 100%, enn så lenge .p
Jeg hadde mye vondt i halebeinet tidligere (fra uke 12 ca) og har hatt litt sånn at jeg stivner etter for eksempel støvsuging og turgåing, men langt fra sånn som det er i dag.
Hvor mange av dere andre er plaget med bekkenet nå?
Og jobber dere i samme stillingsprosent som før dere ble gravide, eller er det mange som er helt eller delvis sykemeldt? Jeg er i 100%, enn så lenge .p