Auu :'(

Glad sau

Forumet er livet
Marsmellows-15
Julemiraklene 2025
Kom hjem etter en dag på jobb, legger meg på sofan for å slappe av. Plutselig har jeg nå syke smerter i venstre hofte parti, og smerten strekker seg både frem og bak, opp og ned.
Har hatt mye intense smerter i livmor i dag(strekke smerter)

Hva tror dere det kan være? Kjennes liksom muskelert ut, men er så vondt at jeg klarer ikke helt å kjenne hva det egentlig er heller :-/ er vell ikke farlig for barnet så lenge det er hofta??

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Bekkenløsning :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Klarer å bevege meg liksom. E jevnt vondt hele tiden

Hmm, hørtes ikke så bra ut. Forhåpentligvis satte du deg ned litt fort og strakk litt på en muskel. ;)
Det som er så merkelig :-/ låg helt stille, så kom det ut av det blå.. Er litt bedre nå. Får håpe det forsvinner og ikke kommer tilbake :-)

Kan være bekkenløsning. Jeg får faktisk vondt selv om jeg stort sett ligger rett ut hele dagen :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

bekkenlåsning kanskje!!??? høres ihvertfall ut som bekkenet desverre... det er skikkelig vondt!

Høres ut som bekkenet ja!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var sykemeldt med bekkelåsning i fjor. Ikke gravid da. Kan på en måte minne om samme smerte, men nå kom det mye mer intenst og akutt. Har gått over nå. Nå er det mer luftsmerter det går i :-p

Jeg datt også nettopp sammen da jeg reiste meg ganske fort, så føltes det som et knepp så datt jeg bare sammen. Ligger nå i senga og er vondt hver gang jeg beveger høyrebeinet. Smerten sitter på høyre side ved siden av livmora og utover mot hofta.. Hva kan det være da? Virkelig smertefullt!

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Jeg datt også nettopp sammen da jeg reiste meg ganske fort, så føltes det som et knepp så datt jeg bare sammen. Ligger nå i senga og er vondt hver gang jeg beveger høyrebeinet. Smerten sitter på høyre side ved siden av livmora og utover mot hofta.. Hva kan det være da? Virkelig smertefullt!

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
Hmm.. Vanskelig og si. Hos meg var smertene meg mot rygg siden. Kan være at det strekker seg skikkelig. Kan visst være veldig vondt. Håper det gir seg snart:-)

Kjenner verken kommer og går litt. Får høre med legen hva di tror neste gang. Må liksom stoppe opp av og til fordi jeg får akutt vondt i rygg/hofter.. Blæhr.. Er det ikke det ene, så er det de andre..:-p

Ja! Når hofta var fin fikk jeg smerter oppunder ribbeina, og det var ingen baby som lå og sparket! Gud så heldig jeg var sist gang! Jeg spydde de 4 første mnd og det va det!

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Ja! Når hofta var fin fikk jeg smerter oppunder ribbeina, og det var ingen baby som lå og sparket! Gud så heldig jeg var sist gang! Jeg spydde de 4 første mnd og det va det!

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
Får trøste oss med at di som får rygg og bekken problemer tidlig i svangerskapet, som oftes slipper å ha de problemene på slutten. Skal viss nok gå over etter en stund ;-)

Back
Topp