Auu.. Vondt i lysken å i høna!!

Bondefruen

Forelsket i forumet
Da mener jeg skikkelig intenst vondt!! Kjennes ut som noen har slått x antall ganger med ei jernpanne eller noe sånt der... :(

Flere som har det?? Dere som har født, hadde dere det slik rett før fødsel??
 
off hørtes vondt ut. har det ikke så gale, men det stikker.
 
Har hatt det sånn av og på i uke/halvannen nå, fryktelig vondt når det står på :( Hadde termin i går...
 
Uff, jeg håper virkelig din tur kommer nå :) Disse smertene er ikke til å holde ut med :(
Ja takk til fødsel ! ;) Nei de er fæle, har vært mye plaget med bekkene så trodde kanskje det var i sammenheng med det, men aner ikke. Jordmor sa at hvis det blir orntlig ille kunne jeg prøve å ta paracett, men det var langt fra sikkert at den kom til å funke.. Nå tar ikke jeg paracett under svangerskapet, så jeg holdte heller bare ut :) Du har ihvertfall min største medlidenhet! :)
 
Det er litt urettferdig at vi som bærer frem barn skal slite så vanvittig. Det som er komisk med alt er at mannfolka tror at "ja jeg sjønner at det er vondt" :p

Jeg hadde skikkelig bekkenløsning forrige sv.skap å klarer ikke å gå denne gangen pga bekkenet. Disse smertene er noe jeg ikke har kjent før :( Men det kan jo være en bra ting og, håper jeg :D
 
Det er litt urettferdig at vi som bærer frem barn skal slite så vanvittig. Det som er komisk med alt er at mannfolka tror at "ja jeg sjønner at det er vondt" :p

Jeg hadde skikkelig bekkenløsning forrige sv.skap å klarer ikke å gå denne gangen pga bekkenet. Disse smertene er noe jeg ikke har kjent før :( Men det kan jo være en bra ting og, håper jeg :D
Haha, det er sant, men må ærlig innrømme at jeg syns noe synd i mannfolka noen ganger :p De skjønner bare ikke hvordan det er og hvor vondt det er. Samboeren min sa her om dagen at han hadde ikke klart å ligge inne hele dagen og bare ha vondt, og skjønte ikke hvordan jeg klarte det.. Vell, er vell en grunn til at det er vi som har fått jobben! :p

Uff, er så ille å være plaget med bekkene! Nå på slutten sliter jeg også med å gå til tider... Det er sikkert modninger, og det er bare bra! Vi forberedes :D
 
Jeg har det litt sånn, er helt øm og får skikkelige stikk! Forferdelig vondt! Også får jeg krampe i lysken :p
 
Jeg har det litt sånn, er helt øm og får skikkelige stikk! Forferdelig vondt! Også får jeg krampe i lysken :p
Får også slike stikk, det sa jordmor var nerver i klem. Skvetter til og roper noen ganger :p Da blir samboer redd for fødsel gitt :p
 
Får også slike stikk, det sa jordmor var nerver i klem. Skvetter til og roper noen ganger :p Da blir samboer redd for fødsel gitt :p
Ha ha mannen min blir også ganske nervøs, jeg blir jo helt svett nær det står på da så kan jo forstå det :p
 
Da mener jeg skikkelig intenst vondt!! Kjennes ut som noen har slått x antall ganger med ei jernpanne eller noe sånt der... :(

Flere som har det?? Dere som har født, hadde dere det slik rett før fødsel??
JA! krysser fingrene for deg!
 
Har og mye stikk og illinger i både høna og lysken. Jm mente det var babyen som klemte på diverse nerver nedi der :)
 
Jeg sleit med at det strålet ned i høn et par uker. Kjentes ut som ting viet seg ut :p men måtte settes i gang 7 dagen over, så kan ta litt tid fortsatt kanskje? Men er vel modning på gang med deg :)
 
JA! krysser fingrene for deg!

Hos meg oppsto de smertene som du beskriver ca to uker før fødsel, nå i ettertid tror jeg det kommer av at hodet hadde falt mye lenger ned i bekkenet. De siste to dagene fikk jeg også skikkelig nedpress og vonde ilinger. Tredje dagen fikk jeg Vannavgang og fødselen startet
 
Da mener jeg skikkelig intenst vondt!! Kjennes ut som noen har slått x antall ganger med ei jernpanne eller noe sånt der... :(

Flere som har det?? Dere som har født, hadde dere det slik rett før fødsel??

Hihi, kjenner meg igjen! Før hadde jeg hørt om skambeinet, nå MERKER jeg det;p
Og den lysken hadde fått enhver fotballspiller av matta;)

Godt vi kan syte litt til hverandre, men også rose hverandre - for disse siste ukene (og ikke minst fødselen) kan ikke mannfolka sette seg inn i!!
 
Back
Topp