Auu underlive mitt :(

Gudle i magen

Elsker forumet
Har hatt en stund bekkenløysning og ledig vonde smerter i symfysen. Er såå lei av å ha vondt i underlivet :( va på sykehuse å skulle ta en celle prøve å da fekk vi sjå hu i magen . Så seie legen har du mye vondt det nere ? Eg berre jaaa ikkje litt heller . Nei hu forstod det veldig godt for hu har alrede lagt seg klar me hode ner :o så det er hun så lager vondt på meg der :( synes det var drøyt tidligt å ligge klar der nå :o andre som har det slikt ?

Babyen ligger med hode ned her også :-) tror ikke det er noe galt i det :-) med det kan jo gjøre at man føler litt nedpress i den sammenheng.

Nei, her sitter luringen med rompa ned. Jeg håper den snur seg jeg.. Forrige lå med hodet ned, men sank aldri ned i bekkenet. Så her håper jeg på en unge som snur seg med hodet ned og synker ned i bekkenet og fester seg slik at det blir en normal fødsel.

Har hatt en stund bekkenløysning og ledig vonde smerter i symfysen. Er såå lei av å ha vondt i underlivet :( va på sykehuse å skulle ta en celle prøve å da fekk vi sjå hu i magen . Så seie legen har du mye vondt det nere ? Eg berre jaaa ikkje litt heller . Nei hu forstod det veldig godt for hu har alrede lagt seg klar me hode ner :eek: så det er hun så lager vondt på meg der :( synes det var drøyt tidligt å ligge klar der nå :eek: andre som har det slikt ?

Ligger med hodet ned her også, snudde seg nok 28+3, for da kjente jeg at han herjet helt vilt der inne hele dag og natta, og så det litt på magen når jeg våknet 28+4, og var på 3D Ultralyd den dagen og da var han snudd.

Synes også at det er litt vondt og av og til ganske vondt, men heldigvis ikke så mye.

Hvor langt er du på vei nå? :-)

Min snudde seg i uke 26 og aldri snudd seg tilbake. Første snudde seg også tidlig. Men for meg med kort overkropp er jeg så glad for det for da får jeg pustet lettere

Jm kunne ikke kjenne hvordan han lå når jeg var på kontroll, men jeg tror han ligger mest på tvers fordi han beveger seg/sparker i begge ender av magen :)

Her er lillemor også i hodeleie og det var et hel**** å få tatt SF mål igår fordi de trykte skikkelig hardt på symfysen! :o

Ligger med hodet ned her også, snudde seg nok 28+3, for da kjente jeg at han herjet helt vilt der inne hele dag og natta, og så det litt på magen når jeg våknet 28+4, og var på 3D Ultralyd den dagen og da var han snudd.

Synes også at det er litt vondt og av og til ganske vondt, men heldigvis ikke så mye.

Hvor langt er du på vei nå? :)
Huff ja eg kjente det veldig godt eg og når hu snudde seg . Gleder meg til å slippe å ha det slikt hehe . Er 29 + 1

Nei, her sitter luringen med rompa ned. Jeg håper den snur seg jeg.. Forrige lå med hodet ned, men sank aldri ned i bekkenet. Så her håper jeg på en unge som snur seg med hodet ned og synker ned i bekkenet og fester seg slik at det blir en normal fødsel.
Oisann :o stakkars deg . Då håper virkelig for din skyld denne gangen at den snur seg rett å fester seg på slutten

med førstemann festet han ikke seg før uke 37 ( er ikke det normalt?)... vet ikke hvordan det ligger an med lillejenta :P men hun herjer fælt.

Back
Topp