AUU! Bekkenet...

Maanestråle

Gift med forumet
Har en kontorjobb... og sitter hele dagen, har heldigvis mulighet til å stå å jobbe også, men nå svir det uansett hvilken stilling jeg prøver. Om jeg sitter eller står eller prøver å gå litt rundt, så brenner det nederst i korsryggen og rompa og rett under rompa...
Skal til kiropraktor i morgen, håper han kan si hva det er. Men det kan kanskje virke som bekkenløsning etter det jeg har lest... akkurat som det går nedover i låret på venstre side også hvis det blir virkelig vondt...

Sukk, dette skal bli tungt etter hvert! Noen som har noen tips om hvordan jeg kan komme meg gjennom arbeidsdagen...?

Du har ikke mulighet til å få en annen slags stol da? En som er mer ala en balansestol?

Det hørtes uansett ikke kjekt ut nei :-(

Åh nei, er det bekkenet? Fader, jeg har også sånn brennende følelse i nedre del av ryggen og litt nedover. også får jeg stikkende smerter når jeg går, spesielt på betong!!! Du får fortelle etter du har vært hos kiropraktor. Kanskje jeg må ta meg en tur til fysioen min :( æsj!

Jeg hadde ikke problemer med bekkenet forrige svangerskap, så dette er egentlig helt nytt... men av det jeg har forstått hos andre og av det jeg har lest så kan det virke som det er bekkenløsning...så det blir spennende å høre hva kiropraktoren sier, og hvordan dette kommer til å gå når jeg blir tyngre...

Det blir vel gjerne bare vondere når man blir tyngre...?

Mener å ha lest at bekkenløsning så tidlig kan være eller er hormonbetinget. At det er hormonene som lever sitt eget liv. Men er litt usikker. Hør med de som kan det så får vi en oppdatering:-)

Høres ut som en bekkenløsning dette ja:( Inni mellom kan det hjelpe på å røre på seg litt selv om (ja,jeg vet det er grusomt) for å se om noe løsner inni der.

Et lite tips :) Jeg gikk til gruppetrening hos fysio forrige sv.skap, og da var det flere av damene som hadde kontorjobb som sa de brukte pilatesball å sitte på, og synes det hjalp masse. Det er jo ikke i ryggstøtte da, men kanskje en kombinasjon? Evt finnes det jo litt forskjellige stoler som kanskje er bedre.. Høres veldig ut som det er bekkenplager du har :(

Back
Topp