automatisk nick?

back to basic

Forumet er livet
VIP
hva er greien med det?
ser mange har "bruker(tall)(enbokstav)" nick.
hva er greien med det? hvorfor kan ikke vi få alle til å lage egne nick sånn at brukerene av forumet lettere kan skilles fra hverandre.

hva er greien med det?
ser mange har "bruker(tall)(enbokstav)" nick.
hva er greien med det? hvorfor kan ikke vi få alle til å lage egne nick sånn at brukerene av forumet lettere kan skilles fra hverandre.

hei,

de får en slik type nick når de selv ikke har valgt et. Alle kan selv redigere nicket sitt :-)

hei,

de får en slik type nick når de selv ikke har valgt et. Alle kan selv redigere nicket sitt :)
hadde det ikke vært enklere å lage en autostopp på at om en ikke lager seg et nick så får man ikke tilgang til å skrive på forumet? vet om flere nettsteder som hadde det tidligere.

litt usikker på det, det gjør jo ikke noe om de bruker det nicket de får hvis de ikke ønsker å lage et selv - systemet er bygget på denne måten. Ikke sikkert det er så lett å gjøre noe med det.

Men takker for innspill og skal gi det videre til IT :-)

Jeg har logget meg inn med 3 forskjellige e-postadresser fordi jeg trodde jeg overså noe siden jeg ikke fikk valgt noe nick. Jeg får ikke til å ordne meg nick. Kjedelig å hete "bruker et eller annet" her inne.... Har vært på "instillinger" men finner det ikke. Kan noen hjelpe?

Jeg får ikke til. Det er jo de instruksene jeg har fulgt hele tiden. Altså, å trykke på sitt nåværende nick øverst i høyre hjørne og fulge instruksene. Men der står jo ingen punkt som heter "endre nick". Heller ikke under punktet "Innstillinger" finner man det. Når jeg registrerte meg fikk jeg heller ingen "tilbud" om å lage et nick. Aldri opplevd slik på forum før. Kan noen gjøre det manuelt?

Jeg får ikke til. Det er jo de instruksene jeg har fulgt hele tiden. Altså, å trykke på sitt nåværende nick øverst i høyre hjørne og fulge instruksene. Men der står jo ingen punkt som heter "endre nick". Heller ikke under punktet "Innstillinger" finner man det. Når jeg registrerte meg fikk jeg heller ingen "tilbud" om å lage et nick. Aldri opplevd slik på forum før. Kan noen gjøre det manuelt?

Jeg kan ikke gjøre dette for deg :-(

Men hvis du sender meg en melding med påloggingsinfo, så kan jeg logge inn og gjøre det for deg.
Hvis du sender meg melding, skriv også hvilket nick du vil ha :-)

Back
Topp