Automat eller manuelt gir - hva velger du?

Jeg har manuell nå, men får antakeligvis ny bil i dag. Den er automat, så det blir spennende. Aldri kjørt det før. ;)

Digg å kjøre automat, men bilene mine har vært manuelle. Blir nok det på neste bil også.

Velger manuell, men til og fra jobb hadde det vært greit med automat. Blir så sliten i clutchfoten :p

Jeg er veldig fornøyd med automaten jeg har nå :-) men er på utkikk etter ny bil, å er i tvil om jeg skal velge automt eller manuell. Det er vel forskjell på de forskjellige bilene å automatkassene å, så for min del er det litt avhengig av biltype tror jeg

Automat, absolutt :)

Kjører manuell. Mannen har automat, men det er ganske tilfeldig.

Har to manuelle og syns det er best på vinterføre. Føler jeg har litt mer kontroll ;) i mai får vi ny bil (som sambo skal bruke) og den er med automat og det blir sikkert deilig til bykjøring o.l :D

Har alltid hatt manuelt, men er mindre motstander av automat nå enn hva jeg var ;) så godt mulig neste bil blir med automat om det faller seg sånn..

Alltid manuell!! ...helt til jeg ble sittende i rush dag ut og dag inn, så nå er det automat :p

Manuell. Liker å gire :D

Manuell . Automat har eg kjørt en gång i mitt liv å kænns inte helt bra. Sikkert før att de e så ovanligt før meg

Automat, helt klart. Har kjørt manuell i 12 år sammenhengende før, automat nå i mange, mange år. Har en 2016-modell bil i dag med automat og elsker den! :) Har fysiske handikap som gjør kjøring med manuell girkasse nærmest umulig. Har dermed i realiteten heller ikke noe valg lenger.

Hadde jeg skullet bodd i byen, og kjørt i rush, knot og kø hver dag, hadde jeg valgt automat, men ellers ser jeg ingen grunn til å ha automatgir.
Jeg liker å kjøre bil når jeg først må kjøre bil. :P
Har kjørt mye med automat, og jeg synes det blir kjedelig, pluss at bilen alltid girer for tidlig/sent. :P

Back
Topp