Aura migrene...

Hva er aura migrene?
Vanlig migrene?

- iPhone appen :)

Jeg har det. Har hatt det litt hyppigere enn før jeg ble gravid.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har det. Har ikke hatt noen utbrudd siden jeg ble gravid.

Hva er aura migrene?
Vanlig migrene?

- iPhone appen :)
Migrene med aura er enkelt sagt at du også får problemer med syn, lyd og kroppen generelt. Det betyr også at du ofte kan begynne å føle det en stund før anfallet kommer for fullt (altså at det kommer gradvis og blir verre). :)

Jeg har vært veldig plaget både av vanlig hodepine og migrene så langt i svangerskapet :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vet ikke om det er migrene, men jeg har slitt med kraftig hodepine de siste ukene. Er veldig lyssky, og hodepinen kan bli helt crazy om jeg f eks skal opp en lang trapp (da dunker hodepinen for fult som kraftige strålinger opp i hodet). Er det normalt med mer hodepine/migrene?

Har hatt et par migreneanfall med aura. Synet begynner å tulle og jeg ser sikksakk lyn eller en prikk som blir større og større. Et anfall varer i 15-20 min. Etterpå får neg lett hodepine

Jeg hadde et kraftig en uke etter el. Da hadde jeg det vanlige med flimmer fremfor øynene. Så fikk jeg problemer med å snakke. Det eneste jeg manglet da var nummne fingre. Før dette var det over et halvt år siden sist. Så har jeg hatt noen mindre etter dette. Håper det blir med det.

Jeg hadde det i forrige svangerskap. Merket ikke noe særlig til det før jeg var litt over halvveis. Da startet det med at jeg mistet synet på ene øyet og mistet taleevnen. Klarte liksom ikke å stokke bokstavene. Ble kjemperedd og visste ikke hva det var før etter svangerskapet da jeg var hos en annen lege da min hadde ferie. Føler at jeg vet så lite om det, men siden fastlegen min ikke kan noe om det så føles det litt håpløst. Jeg har ikke merket noe særlig utenom svangerskap.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp