Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjenner jeg er sliten etter en hard start på dagen
Men, Rolf leker på gulvet, snart kommer søsknene hans hjem fra skolen og jeg sitter foreløpig godt her på rumpa Må få unna litt mer klesvask, men det kan vente til de store har kommet hjem iallefall.
Sitter og ser istid med eldste, og heller nedpå 2. Kruset med kaffe... Håper det snart gir effekt!
Babygullet har endelg sovna han har vert trøtt lenge, men det var vel den gigantiske bæsjebleia som kom for 5 min sia som ødela litt for han var nok digg å få dritten ut av kroppen
Hahaha istid "en løvetann, det må vere årets siste... Namnamnam" Hahaha
Sitter med kaffebøtte nr 3, føler meg litt zombie.
På tv'n er det noe vm-greier, mikro ligger på gulvet og spiser bok, de to store er på rommet til eldste å leker med lego. Håper virkelig brøytern kommer snart så vi får frem bilen, jeg må handle litt (10 kroners marked på ica) og vi skal kjøre flyttelass i dag..
Synes de der 10 kr markedene på ica er litt oppskrytt jeg. Har faktisk vært borti at noe blir dyrere. :O Mindre pakker, billigere enhetspris, men dyrere kgpris. Her er ica og bunnpris nærmeste butikk, og jeg savner rema. Vi handler en gang i uka som oftest, og da kjører vi til rema så er jo ikke så ille, men dumt hvis man bare skal ha noe.
nokon av 10 kr tilbuda er supre, men einig med deg... noko blir jo faktisk dyrare! Men elsker når det er forbruksvarer og eg gidder feks ikkje å kjøpe ferdig oppdelt ost til 10 kr, og så er det tre sleisar med ost inni
God morgen jenter. I dag var det min tur å sove litt lenger på morgenen egentlig. I. Våkna kl. Kvart på sju og jeg fikk pappan til å stå opp. Etter en time kom han inn med lysvåken baby som han mente var sulten. La han til men ikke spesielt hungrig på pupp. Spurte pappa om han hadde fått frokostgrøt. Nei, var det vanlig? På dette tidspkt. Hadde sambo lagt seg i senga igjen. Så fortalte han at han la seg fem i natt! Faens gubbe. det endte med at jeg sto opp slik at han fikk sove. Han beklaget veldig og jeg har håp om at det ikke gjentar seg.
Jeg fikk sove lenge idag, herlig! Når jeg sto opp fikk snuppa pupp og slokna, mannen ligger også på sofaen og snorker, så jeg nyter litt "alenetid" Venter på at VM skal begynne og senere idag skal vi til svigers på middag Må vel prøve å få inn litt eksamenslesing også
Kortid du har eksamen? Nikolai har nettopp våkna frå ein lur. Prøver å få i han litt pupp, så er det tid for graut. Men han skal visst vere vanskelig i dag
Æsj, etter en krangel med eksmannen så sprakk jeg Kjenner på det at jeg tror jeg skal utsette røykestoppen til han har kommet seg ut av huset, mindre å irritere meg over.