Augustjentenes skravletråd.

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Her er det plass til å prate o. alt eller ingenting. :)

Jeg ser på idol!! :cool14

Hva gjør jentene i kveld da? Her er det idol og sofan. ;)

Har bakt tre brett med boller og kanelsnurrer.

Jeg spiser sjokolade. To av de fire storplatene som ble kjøpt inn i går er borte! :eek:

Her blir det vurdert om jeg skal gå ut til kjøleskapet og hente ett påskeegg

yepp Kiddy, hvertfall på rema 1000 på lambertseter :)

Åååååå, skulle-ønske-jeg-hadde-mer-penger-evt-at-påskeegg-ikke-var-så-dyrt!

ser opptak av idol, da junior ikke tok kveld før 2150.... Vurderer å bake både banankake og rundstykker, men tror ikke det blir ork til det ikveld og får middagsgjester imorgen, så må finne en god oppskrift på gratinert løksuppe.

Jeg spiser sjokolade. To av de fire storplatene som ble kjøpt inn i går er borte! :eek:
Her har vi godtestopp. Hadde ikke noe problem med det før alle trådene om sjokolade begynte å poppe opp overalt. :eek:

Her har vi godtestopp. Hadde ikke noe problem med det før alle trådene om sjokolade begynte å poppe opp overalt. :eek:
Hahaha! Jeg gjør andres liv vanskeligere! ;)

Jeg skulle ha sutrekveld med ei venninne, men nå har ho meldt avbud.
Jeg har sendt ut et ønske om en armkrok så får vi se om det dukker opp, hvis ikke blir det sutrekveld alene ;)

Har meg ein pause framfor pcen ;) Min kjære ser på det nye nettbrettet vårt, baby sover og eldste hopper i sofaen :P

Jeg har dataen med meg på do :)

Vi har også måttet ta en ledningrunde. Men så er det én ledning vi ikke har fått gjort noe med ennå, som han peiler seg inn på heele tiden. Og han vet så godt han ikke har lov, har allerede mestret det der "jeg-gjør-ikke-noe-galt-"-blikket :P Kan ikke annet enn å le.. og sukke. Litt om hverandre :P

Nikolai har dagtidlur... Eg burde vaske kle og badet..... Men akk, kaffeen og sofaen er så god :):)

Back
Topp