Augustjentenes hobbytråd

Ja, de har det i byen, var innom den røde trå i dag en tur. Kjøpte det på butikken der svigers bor. de har virkelig tatt av der med det. masse billig drops garn. Kjøpte litt når vi var der.
 
Noen som har tips til hekleprosjekt som ikke tar så lang tid? Har lyst å komme i gang med håndarbeid igjen, men lyst på små prosjekter så jeg blir ferdig raskt. :p
 
Noen som har tips til hekleprosjekt som ikke tar så lang tid? Har lyst å komme i gang med håndarbeid igjen, men lyst på små prosjekter så jeg blir ferdig raskt. :p
hals
 
Ny hals, som skal sendes til svigermor. skal lage en til bestevenninna mi og.
 

Vedlegg

  • 2013-04-03 19.36.19.jpg
    2013-04-03 19.36.19.jpg
    331 KB · Visninger: 11
Strikka veldig tykk lue i eskimo garn :) ble veldig fornøyd.
 

Vedlegg

  • 1365270137231.jpg
    1365270137231.jpg
    56,1 KB · Visninger: 10
Har flere prosjekter på pinnene, men kjenner at jeg har lyst på enda mer :p Kanskje en cardigan eller en topp til meg selv, kom gjerne med tips om oppskrifter.
 
Startet litt på en heldress til barnehagegarderoben til Rolf, den vinner neppe noen skjønnhetskonkurranse, men det blir tydelig hvem den tilhører og den gjør nytten sin.
IMG_1262_1__medium2
 
jeg sitter fortsatt med denne heldressen, og som om ikke det er nok har jeg kjøpt inn garn til to til, og en bukse og genser.

Hva holder du på med for tiden?
 
Jeg holder på å lage teppe til mathea.. strikker lapper på skrå som jeg skal montere litt tøft tilslutt
 
Jeg holder på å lage teppe til mathea.. strikker lapper på skrå som jeg skal montere litt tøft tilslutt

spennende :) Håper på bilde etterhvert ;)
 
Seff :) må bare få ut fingern og fortsette... må vel ha ca 40 lapper el noe... har foreløbig bare 8 stk :p

Det går da vel unna etterhvert :)

Her skulle jeg ønske jeg hadde mer strikketid så jeg kanskje kunne fått noe ferdig, men..
 
Sitter og holder på m en tunika.
 
Har mange ufoer men akkurat nå mangler jeg lyst. Skal strikke en dress i merino til ei venninne som får baby i august da, maken til en jeg strikket til Tiril.. bare i blåå :D
 
Har mange ufoer men akkurat nå mangler jeg lyst. Skal strikke en dress i merino til ei venninne som får baby i august da, maken til en jeg strikket til Tiril.. bare i blåå :D

Så koselig da :D
 
Får vel gjøre ferdig heldressen i ull til storesøster når jeg kommer hjem, blir nok akkurat litt for liten til ho til høsten/vinteren :confused: Jaja lillebror vokser jo inn i den :)
 
Får vel gjøre ferdig heldressen i ull til storesøster når jeg kommer hjem, blir nok akkurat litt for liten til ho til høsten/vinteren :confused: Jaja lillebror vokser jo inn i den :)

Kjekt å ha noe å vokse inn i også.
 
Strikke litt før man må ut igjen.
 
Dressen min vokser, men det tar litt tid...
 

Vedlegg

  • IMG_1280.JPG
    IMG_1280.JPG
    958,6 KB · Visninger: 9
Back
Topp