Augustjentenes hobbytråd

Denne her hadde havnet laaangt ned :p
 
Har akkurat nå en mariustunika str 8 år på en pinne, ribbebukse str 12 år på en annen pinne, koseteppe til Rolf på enda en pinne, en vm-lookalike lue på nok en pinne og eks antall flere prosjekter liggende rundt forbi :p
 
Holder på med ugle lue, men måtte rekke den opp hele dritten. Tolmodighet, hei!!
 
Har fortsatt vm-look alike luen på pinnene :p
 

Vedlegg

  • IMG_1225.JPG
    IMG_1225.JPG
    830 KB · Visninger: 21
Er det lua ingvild skal spise. :p
 
Jeg har nettopp begynt på ullsokker til lillemor, følger en oppskrift på nettet som står er for dummies, og jeg vet jeg kommer til å feile når jeg kommer til hælen ... Haha... Spørs om dere blir spurt etterhvert :)

Er stolt av at jeg har lært meg vrangstrikk da... På youtubevideo :)
 
Jeg har nettopp begynt på ullsokker til lillemor, følger en oppskrift på nettet som står er for dummies, og jeg vet jeg kommer til å feile når jeg kommer til hælen ... Haha... Spørs om dere blir spurt etterhvert :)

Er stolt av at jeg har lært meg vrangstrikk da... På youtubevideo :)

Hvilken oppskrift bruker du?
Jeg vet av en som også er for dummies hvor du ikke tenker over hælen nesten før du er ferdig med den.
 
En av de siste kreasjonene mine, skal strikke votter og ei ny lue til trym pluss lester. og planen er å strikke det samme til nye tante gutten min og!
 

Vedlegg

  • 2013-02-10 17.03.51.jpg
    2013-02-10 17.03.51.jpg
    350,9 KB · Visninger: 19
Strikker i Alpakka så den blir nok litt større enn 1 år, men med min sneglefart er nok det bare bra!!!
 
Strikker i Alpakka så den blir nok litt større enn 1 år, men med min sneglefart er nok det bare bra!!!
Er snart ferdig med en heldress jeg befynte på når jeg gikk gravid. Str seks mnd. Ikke sikkert den passer lenger. :(
 
Back
Topp