Augustfedre der ute?

Nææh, det vil jeg ikke si :P Hele verden feirer jo bursdagen min :P
Det har ofte vært kjipt da jeg var liten, for da fikk jeg stort sett julebursdagsgaver, kombinert :P Ble jo større ting, men færre gaver :P

I år har jeg bare ønsket meg konas hjemmelagde marsipankake :P

Nææh, det vil jeg ikke si :P Hele verden feirer jo bursdagen min :P
Det har ofte vært kjipt da jeg var liten, for da fikk jeg stort sett julebursdagsgaver, kombinert :P Ble jo større ting, men færre gaver :P

I år har jeg bare ønsket meg konas hjemmelagde marsipankake :P
Vi sitter i samme båt vi to da :p men men sånn er da livet :)

Eller, jeg har jo alltid fått endel pepper på grunnskolen fordi jeg var yngst i klassen :P Mamma hadde jo ikke termin før 14. januar, men jeg hadde det visst travelt :P

Det er bra! :) Vi gleder oss her i huset også! Vi var jo bare såvidt begynt å snakke om en nummer tre, og var klar på at vi skulle vente litt, men den gang ei :P Vi har sett på datoene i ettertid, og det viste seg at vi hoppet i høyet dagen før EL, da jeg skulle reise bort i en uke, så da var det gjort!
Man får jo nesten dårlig samvittighet ovenfor de som prøver i både måneder og år uten å få til, og så klarer vi det uten å prøve! :P
Hvor gamle er de andre barna? Når
Er de født:)?

Jentungen er ett år og 8 mnd, født 28. April 2014. Guttungen er 5 år, født 11. Okt. 2010 :)

Veldig flott med pappaer som engasjerer seg. Min mann har lagt inn BV gravidapp på telefon og nettbrettet sitt, men tviler på at han er på forumet. Synes det er flott at pappaer deltar på forum også. Det er jo ikke sånn at vi kvinner trenger å være babyorakler alene! :)

Veldig flott med pappaer som engasjerer seg. Min mann har lagt inn BV gravidapp på telefon og nettbrettet sitt, men tviler på at han er på forumet. Synes det er flott at pappaer deltar på forum også. Det er jo ikke sånn at vi kvinner trenger å være babyorakler alene! :)
Jeg fikk bare beskjed om å gå inn av frøkna:) men det var faktisk masse interessant her :D

Back
Topp