Skalblistoltpappa
Andre møte med forumet
Du har egentlig den kjipeste dagen du da1. januar er jo 1. nyttårsdag Nyttårsaften er 31. desember
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har egentlig den kjipeste dagen du da1. januar er jo 1. nyttårsdag Nyttårsaften er 31. desember
Vi sitter i samme båt vi to da men men sånn er da livetNææh, det vil jeg ikke si Hele verden feirer jo bursdagen min
Det har ofte vært kjipt da jeg var liten, for da fikk jeg stort sett julebursdagsgaver, kombinert Ble jo større ting, men færre gaver
I år har jeg bare ønsket meg konas hjemmelagde marsipankake
Ja, en kan jo ikke velge når en blir født hellerVi sitter i samme båt vi to da men men sånn er da livet
Hvor gamle er de andre barna? NårDet er bra! Vi gleder oss her i huset også! Vi var jo bare såvidt begynt å snakke om en nummer tre, og var klar på at vi skulle vente litt, men den gang ei Vi har sett på datoene i ettertid, og det viste seg at vi hoppet i høyet dagen før EL, da jeg skulle reise bort i en uke, så da var det gjort!
Man får jo nesten dårlig samvittighet ovenfor de som prøver i både måneder og år uten å få til, og så klarer vi det uten å prøve!
Jeg fikk bare beskjed om å gå inn av frøkna men det var faktisk masse interessant herVeldig flott med pappaer som engasjerer seg. Min mann har lagt inn BV gravidapp på telefon og nettbrettet sitt, men tviler på at han er på forumet. Synes det er flott at pappaer deltar på forum også. Det er jo ikke sånn at vi kvinner trenger å være babyorakler alene!