Augustfedre der ute?

Pappaentil

Blir kjent med forumet
Overskriften sier sitt - er det noen andre der ute? Føler liksom at jeg er i kraftig mindretall, så vi mannfolka får vel samle oss litt da! :)

Sniker fra Juni.

Ikke så rart da du er på et gravid forum :-p her skrives det om ømme pupper, mensmurringer, utflod med mer. Tviler på at du kan ta stor del i sånne samtaler :-) finnes helt sikker andre forum som egner seg mer for fedre ;-)

Jeg kan umulig være eneste pappa her, likevel :p har vært her siden frua var gravid med jentungen, for snart to år siden, og det dukket vel opp noen andre herremenn... de pappaforumene jeg har funner, har ligget brakk siden i sommer....

Hvis du finner der interessant å lese om alt dette, så gjerne for meg :-) men litt spesielt er det dog :-)

Enig at det er litt spesielt...å ville lese om knipeøvelser, pupper, utflod, blødninger, testing osv....? Har ikke sett at det er andre menn her på dette forumet.

Lisa_piah heter hun.
Med jentungen var det kun jeg som var forumbruker, og fant svarene på alt hun lurte på :)
Med det sagt bør det være plass til mannfolka også her, da forumet heter babyverden, ikke gravidkvinneverden...

Synes det er kjempe koselig at du vil være med her pappaentil, det betyr jo bare at du engasjerer deg i det som skjer, ikke bare med madammen, men med familien din, det er tross alt like stort for deg som for fruen :) mannen min er likevell ikke helt der, veldig glad altså, men tror ikke helt han har innsett det ennå ;p

Æ syns det e kjæmpe fint å ha en mann som engasjere sæ så mye som han gjør. Å æ syns d e litt dumt at d ikkje e fleire menn hær. Men å være negativ når han bare ville høre om d e menn hær syns æ e litt teit.

Æ syns det e kjæmpe fint å ha en mann som engasjere sæ så mye som han gjør. Å æ syns d e litt dumt at d ikkje e fleire menn hær. Men å være negativ når han bare ville høre om d e menn hær syns æ e litt teit.
Jeg var ikke veldig negativ, men har ikke sett menn her inne før og "tipsa" om at det sikkert var forum som egna seg bedre for han. Men som jeg sa, han må for guds skyld være her for min del. Sikkert fint å ha en veldig engasjert mann:-) men at jeg syns det er spesielt, må jeg få lov til. Ene og alene fordi stort sett alle temaene her inne dreier seg om rare ting som skjer med kroppen:-) men med fler menn, hadde det ikke vært så rart! Kos deg videre på forumet du, pappaentil ;-)

Koselig med pappaer som engasjerer seg.
Er sikkert lettere å skjønne seg på damen når han ser vi er mange som har samme symptomer, humørsvigninger osv.
Er jo heller ikke bare et gravidforum der det snakkes om graviditeten, men også om feks utstyr til baby,hva man skal ha med i fødebaggen osv. Dette er jo minst like aktuelt for pappaer som oss mødre.

Tenker at dette er uansett er åpent forum og hvem som helst kan lese hva man skriver. Så hvis det er flaut eller rart å tenke at en kommende far leser om knipeøvelser eller såre pupper bør en kanskje tenke litt før man skriver, alle med internettilgang kan lese hva man skriver her. :))

Tenker at dette er uansett er åpent forum og hvem som helst kan lese hva man skriver. Så hvis det er flaut eller rart å tenke at en kommende far leser om knipeøvelser eller såre pupper bør en kanskje tenke litt før man skriver, alle med internettilgang kan lese hva man skriver her. :))
Det er jeg fullstendig klar over du, og helt i orden for jeg syns ikke det er flaut ;-) men jeg mente at det sikkert var et annet forum som egnet seg bedre for fedrene ;-)

Det er jeg fullstendig klar over du, og helt i orden for jeg syns ikke det er flaut ;-) men jeg mente at det sikkert var et annet forum som egnet seg bedre for fedrene ;-)
Var ikke rettet mot deg, var mer et generelt innlegg om at alt man skriver er åpent for alle å lese og kommentere. Kanskje lett å glemme.

Enig i d me et forum for vordende fedre. :)

Se, jeg sa jeg ikke var alene! Velkommen bkno! Her blir det min nummer to, konas nummer tre :)

Back
Topp