Pappaentil
Blir kjent med forumet
Overskriften sier sitt - er det noen andre der ute? Føler liksom at jeg er i kraftig mindretall, så vi mannfolka får vel samle oss litt da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var ikke veldig negativ, men har ikke sett menn her inne før og "tipsa" om at det sikkert var forum som egna seg bedre for han. Men som jeg sa, han må for guds skyld være her for min del. Sikkert fint å ha en veldig engasjert mann men at jeg syns det er spesielt, må jeg få lov til. Ene og alene fordi stort sett alle temaene her inne dreier seg om rare ting som skjer med kroppen men med fler menn, hadde det ikke vært så rart! Kos deg videre på forumet du, pappaentil ;-)Æ syns det e kjæmpe fint å ha en mann som engasjere sæ så mye som han gjør. Å æ syns d e litt dumt at d ikkje e fleire menn hær. Men å være negativ når han bare ville høre om d e menn hær syns æ e litt teit.
Det er jeg fullstendig klar over du, og helt i orden for jeg syns ikke det er flaut ;-) men jeg mente at det sikkert var et annet forum som egnet seg bedre for fedrene ;-)Tenker at dette er uansett er åpent forum og hvem som helst kan lese hva man skriver. Så hvis det er flaut eller rart å tenke at en kommende far leser om knipeøvelser eller såre pupper bør en kanskje tenke litt før man skriver, alle med internettilgang kan lese hva man skriver her. )
Enig med deg mange fedre med mange tanker og spørsmålMen babyverden burde hatt en pappatråd. Der vordende fedre kan utveksle tanker
Var ikke rettet mot deg, var mer et generelt innlegg om at alt man skriver er åpent for alle å lese og kommentere. Kanskje lett å glemme.Det er jeg fullstendig klar over du, og helt i orden for jeg syns ikke det er flaut ;-) men jeg mente at det sikkert var et annet forum som egnet seg bedre for fedrene ;-)