Augustbabyen

Synes også det!! De siste ukene har gått saktere enn før :p jeg er 22 uker i dag! Vi får tenke som så at det er bare 18 igjen ;)


Sent from my iPhone
Jaa, fader altså ;) Tenk hvor utålmodige vi blir etterhvert... Er bare 18 igjen ja, får se positivt på det :)
 
Nå har vesla vært rolig de to siste dagene... Blir så bekymra, haha. Hu ligger nok slik til at jeg ikke kjenner hu så godt. Hun begynner ihvertfall å sparke mye om jeg dytter på magen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Føler meg egentlig i suuupergod form for tiden. Merker lite til bekkenløsningen, jeg har sluttet å kaste opp hver morgen og humøret er som regel på TOPP! Eneste må vel være at jeg er veeeeldig rastløs og sliter med å finne noe å bruke tiden min på. Mannen er opptatt med studier ved siden av jobben, og det er jo eksamensinnspurt nå.. Gleder meg til fredag om 1 uke. Da har mannen ferie fra jobb OG ferie fra studiene sine :D Vi skal en tur på hytta i påsken, tenker jeg.


Sent from my iPad using BV Forum
 
I dag har jeg fullført 62% av svangerskapet! står det i appen min. 25+0 i dag :)
Kom hjem fra hytta i dag. Vært der i noen dager med fint vær. Lekt mye i snøen og grilla :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
♥Termin: 5 august.

♥ Uker på vei: 25+3.

♥ Uker igjen: 15+0.

♥ Kjønn: Jente!

♥ Navn: Jaa, det har hun hatt lenge. Norrønt navn.

♥Utålmodig: Var det for et par uker siden, men nå går det greit. Blir godt når mai kommer, for da går tiden så fort.

♥ Vektøkning: Er på 1kg over startvekt nå.

♥ Hodet ned: Det er overalt!

♥ Hodet festet: Altfor tidlig!

♥ Aktivitet innenfra: Vært mye aktivitet de siste dagene, men i starten av påsken lå hun nok med ryggen ut, for jeg kjente ikke kjempemye.

♥ Høygravid: Nei.

♥ Søvn: Får meg nok søvn, så det er ikke et problem.

♥ Form: Føler meg i fin form.

♥ Plager: Fortsatt vonde skuldre nesten hver dag, men lite som er plagsomt ellers.

♥ Barnerom: Vi har et rom til babyen, men blir ikke så vi innreder det ennå. Babyen skal sove på samme rom som oss til å begynne med.

♥ Utstyr: Bilstol, barnevognen skal vi hente i starten av mai, vippestol, babycall, lammeskinn x2, en del klær, vognposer og sånn har vi ordnet.

♥ Melk: Jaa. Renner en del altså.

♥ Matkikk: Nææh, har ingen spesielle for øyeblikket.

♥Kynnere: Er usikker, men tror ikke jeg har hatt.

♥ Tungt: Nope.

♥ Strekkmerker: Nope.

♥ Tanker om fødselen: Fødselen gleder jeg med til. Det er tiden etter fødselen jeg gruer meg til. Renselsen, svettetokter og tårer...

♥ Neste kontroll: Var hos jordmor i dag, og skal tilbake den 20 mai. Da skulle vi visst snakke litt om amming og sånn.
 
Åh! Babycall!! Det har jeg ikke tenkt på engang :eek:


Sent from my iPhone
 
Åh! Babycall!! Det har jeg ikke tenkt på engang :eek:


Sent from my iPhone
Vet ikke hvor stort behovet er, men det var på tilbud for en mnd siden, så da kjøpte jeg bare :eek: Greit å ha en med temperaturmåler og sånn.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vet ikke hvor stort behovet er, men det var på tilbud for en mnd siden, så da kjøpte jeg bare :eek: Greit å ha en med temperaturmåler og sånn.


Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det er veldig lurt å ha uansett :) så det må jeg skaffe meg. Hvilken kjøpte du? Og hvor?


Sent from my iPhone
 
På mandagsnatten hadde jeg en blødning. Var usikker på om jeg skulle ringe legevakten eller ikke, men ble nå til at jeg gjorde det. Fikk komme inn der til en helt idiotisk doktor. Visste ikke opp ned på stetoskopet sitt omtrent. Heldigvis var jeg ikke veldig bekymret. Hadde liksom en magefølelse som sa at alt var i orden.

Ble ihvertfall til at jeg måtte på kontroll på føden i går. Alt var bra, men litt mye fostervann. Må på kontroll igjen om 4 uker.

ELLERS er alt bra. Formen er fortsatt bra. Magen vokser som bare det :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
I går hentet vi barnevognen. Synes den er sååå fin :D
Ellers har vi fått oss hus, så vi flytter i løpet av juni. Synes det er litt stress, men må man så må man.. Blir ihvertfall deilig med litt hage og større plass.

Nå ligger jeg på sofaen og kjenner på vesla sparke og romstere rundt i magen :) Litt sliten og halvdårlig form i dag, så tar det rolig,


Sent from my iPad using BV Forum
 
♥Termin: 5 august.

♥ Uker på vei: 29+3

♥ Uker igjen: 11+0

♥ Kjønn: Jente!

♥ Navn: Jaa, det har hun hatt lenge. Norrønt navn.

♥Utålmodig: Ja, nå begynner jeg å bli litt utålmodig! Synes godt hun kan komme i midten av juli :D

♥ Vektøkning: 2,5kg.

♥ Hodet ned: Det er overalt!

♥ Hodet festet: Det er for tidlig, men jordmor sa i dag at det kan ha festet seg til neste kontroll :eek:

♥ Aktivitet innenfra: Veldig opp og ned. I dag har det vært ganske rolig.

♥ Høygravid: Nei, er noen uker igjen.

♥ Søvn: Får nok søvn, men har vært litt vanskelig å sovne i det siste.

♥ Form: Føler meg i fin form.

♥ Plager: Ryggvondt om kvelden, men ellers synes jeg at jeg har lite plager.

♥ Barnerom: Vi flytter i juni, så blir å fikse barnerommet da :) Gleder meg!

♥ Utstyr: Mangler alt til stellebordet og seng.

♥ Melk: Jaa. Renner en del altså.

♥ Matkikk: Nei, har ikke det altså.

♥Kynnere: Får det hvis jeg blir sliten, og når jeg går litt anstrengende turer (skog osv).

♥ Tungt: Nei, vil ikke si at det er tungt, men jeg merker magen godt når jeg går osv.

♥ Strekkmerker: Nope.

♥ Tanker om fødselen: Ser frem til den. Bare gruer meg til å være på sykehuset.

♥ Neste kontroll: Skal på en UL den 26 for å sjekke fostervannet, og en jordmorkontroll den 6 juni, tror jeg.
 
I går hentet vi barnevognen. Synes den er sååå fin :D
Ellers har vi fått oss hus, så vi flytter i løpet av juni. Synes det er litt stress, men må man så må man.. Blir ihvertfall deilig med litt hage og større plass.

Nå ligger jeg på sofaen og kjenner på vesla sparke og romstere rundt i magen :) Litt sliten og halvdårlig form i dag, så tar det rolig,


Sent from my iPad using BV Forum

Hvilken vogn har dere kjøpt? :)


Sent from my iPhone
 
Emmaljunga anthrazit leatherette med classic chrome understell :)

imageuploadedbybv-forum1399450663-260680-jpg.60231

Ja, du har kanskje sagt det et annet sted når jeg tenker meg om ;)
Kjempefin vogn :) gleder meg sånn til å hente mi!!


Sent from my iPhone
 
Ja, du har kanskje sagt det et annet sted når jeg tenker meg om ;)
Kjempefin vogn :) gleder meg sånn til å hente mi!!


Sent from my iPhone
Hadde ikke trodd det var så gøy å få en vogn vi ikke kunne bruke på noen mnd, men det var overraskende artig ;) Måtte sette den sammen og ta den ned mange ganger. Måtte prøvetrille en tur også :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hadde ikke trodd det var så gøy å få en vogn vi ikke kunne bruke på noen mnd, men det var overraskende artig ;) Måtte sette den sammen og ta den ned mange ganger. Måtte prøvetrille en tur også :D


Sent from my iPad using BV Forum

Ja, man må jo kvalitetssjekke også ;) tenker det er stas ja!
Skal hente mi i slutten av juni :D
 
♥Termin: 5 august.

♥ Uker på vei: 33+0

♥ Uker igjen: 7+3

♥ Kjønn: Jente!

♥ Navn: Jaa, det har hun hatt lenge. Norrønt navn.

♥Utålmodig: Ikke så veldig, men kjenner jeg gleder meg til å se hu.

♥ Vektøkning: 2kg.

♥ Hodet ned: Ja.

♥ Hodet festet: Det har vært festet i 1 uke.

♥ Aktivitet innenfra: fortsatt veldig opp og ned, men er som regel mye i løpet av en dag.

♥ Høygravid: Ikke såå lenge til.

♥ Søvn: fortsatt ikke noe problem, men våkner mange ganger og må opp for å tisse 2 ganger hver natt.

♥ Form: Føler meg i fin form.

♥ Plager: Bekkenet begynner å bli slitent. En del vondt om kvelden.

♥ Barnerom: Har begynt såvidt.

♥ Utstyr: Mangler alt til stellebordet og seng.

♥ Melk: Her renner det mye...

♥ Matkikk: Nope.

♥Kynnere: Får det hvis jeg blir sliten, og når jeg går litt anstrengende turer (skog osv).

♥ Tungt: Nei, vil ikke si at det er tungt, men jeg merker magen godt når jeg går osv.

♥ Strekkmerker: Nope.

♥ Tanker om fødselen: Ser frem til den. Bare gruer meg til å være på sykehuset.

♥ Neste kontroll: 12 juli hos jordmor.



Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp