Jaa, fader altsåSynes også det!! De siste ukene har gått saktere enn førjeg er 22 uker i dag! Vi får tenke som så at det er bare 18 igjen
Sent from my iPhone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, fader altsåSynes også det!! De siste ukene har gått saktere enn førjeg er 22 uker i dag! Vi får tenke som så at det er bare 18 igjen
Sent from my iPhone
Vet ikke hvor stort behovet er, men det var på tilbud for en mnd siden, så da kjøpte jeg bareÅh! Babycall!! Det har jeg ikke tenkt på engang![]()
Sent from my iPhone
Vet ikke hvor stort behovet er, men det var på tilbud for en mnd siden, så da kjøpte jeg bareGreit å ha en med temperaturmåler og sånn.
Sent from my iPhone using BV Forum
http://jollyroom.no/produkter/smartnova-digital-babyvaktTror det er veldig lurt å ha uansettså det må jeg skaffe meg. Hvilken kjøpte du? Og hvor?
Sent from my iPhone
http://jollyroom.no/produkter/smartnova-digital-babyvakt
Den her kjøpte jeg. Var heldigvis på tilbud når jeg kjøpte den, for 1395kr var ikke billig akkurat :O
I går hentet vi barnevognen. Synes den er sååå fin
Ellers har vi fått oss hus, så vi flytter i løpet av juni. Synes det er litt stress, men må man så må man.. Blir ihvertfall deilig med litt hage og større plass.
Nå ligger jeg på sofaen og kjenner på vesla sparke og romstere rundt i magenLitt sliten og halvdårlig form i dag, så tar det rolig,
Sent from my iPad using BV Forum
Emmaljunga anthrazit leatherette med classic chrome understellHvilken vogn har dere kjøpt?
Sent from my iPhone
Emmaljunga anthrazit leatherette med classic chrome understell
![]()
Hadde ikke trodd det var så gøy å få en vogn vi ikke kunne bruke på noen mnd, men det var overraskende artigJa, du har kanskje sagt det et annet sted når jeg tenker meg om![]()
Kjempefin vogngleder meg sånn til å hente mi!!
Sent from my iPhone
Hadde ikke trodd det var så gøy å få en vogn vi ikke kunne bruke på noen mnd, men det var overraskende artigMåtte sette den sammen og ta den ned mange ganger. Måtte prøvetrille en tur også
Sent from my iPad using BV Forum