De trodde jeg ogEr øyeblikk trodde jeg det var en graviditetstest
Men i stedet for gratulerer så er det god bedring da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De trodde jeg ogEr øyeblikk trodde jeg det var en graviditetstest
Men i stedet for gratulerer så er det god bedring da
God bedringVis vedlegget 412178
SERIØST. Trodde jeg hadde vanlig infeksjon, nei er visst korona. Mistanken kom når jeg fikk bekkensmerter.

For min del, så hadde jeg lagt de pengene i en ny liten elbil/evnt en ny liten drivstoffbil (hvis dere foretrekker det)Bahh, bilen var estimert 20-30k å fikse.
Det blir visst 47. Tenke litt i helgen.
Altså. Var råd å fikse den, spm er bare om det kanskje er lurere å kjøpe en liten elbil i stedet. Dette er en 16 år gammel stasjonsvogn, som er vår bil nr 2. Som altså aldri kjører hele familien på 5, for det meste kjører den en mann og hans pc, av og til har han med en unge eller maks to av dem

Trolig en elbil ja.For min del, så hadde jeg lagt de pengene i en ny liten elbil/evnt en ny liten drivstoffbil (hvis dere foretrekker det)![]()
Jeg syns de nye Leafene er mye finere enn de gamle er, litt mer stilig fasongTrolig en elbil ja.
Bare se, mandag kommet hun og har kjøpt en leaf, sa de på jobb.
Det er "mannen sin bil" og da jeg spurte hva han tenkte når jeg kom hjem, begynte han å snakke om å rydde garasjen og sette inn en ny kurs for lade punkt. Og viste meg at butikkenen her hvor vi kjøpte den s maxen jeg kjører rundt i har en golf til et par hundre tusen.
Man får leafen rundt 50 billigere, sier jeg. Ja, men den er ikke fin. Vil ha en som ser ut som en bil. Sier han.
. Leafen er da den første elbilen som så ut som en bil? Tja, joda, men den er ikke fin. Visstnok
Mine foreldre og min bror har solgt j er sin golf i år!!!! Men vi kjøpte ikke de, sånn siden vi ikke skulle ha ny bil enda.
Vi får undersøke litt.Jeg syns de nye Leafene er mye finere enn de gamle er, litt mer stilig fasongvi har en Mustang og en Skoda citigo. Ga i underkant av 200tusen for citigoen i 2020. Ikke super rekkevidde, men ok for en bil nr 2
![]()
Ja syns det er skummelt. Så snart frøkna er ren og tørr skal vi ta hu med på svømmehallen og lære hu å svømmeDet er selvsagt foreldrenes ansvar at ungene er trygge, men jeg synes opplæring i noe så livsviktig burde ha større fokus i skolen enn det har mange steder. Det er skremmende mange som ikke kan svømme og det er farlig og det går i arv.
Ble det en fin tur?Imorgen skal vi kanskje sykle 17 km for å besøke en besøksgård, så skal vi sykle 17 km hjem igjen. Godt vi har el sykler![]()
. På noen tidspunkt var det 1 bakover, 1 beltestol og 2 bilturer. Og etterhvert mindre seter - men større barn. Så tenker ungene dine sikkert klarer å ha en bil uten tre separate seter til hverdags? Og at det er litt trangt i midten. Om 4 år har vel også eldste kanskje til og med flytta hjemmefra?I hverdagen går det, men det er irriterende at det ikke finnes.Om ikke annet da, så satt vi 4 stk klemt sammen i en caravelle hver ferie i oppveksten. Det var bare en stor benk bak, ingen egne seter. Biltur 100 mil i div retninger hver sommer. Og det gikk bra, selv om jeg husker at det var trangt. Jeg satt alltid innerst og kun dør på motsatt side av bilen. På noen tidspunkt var det 1 bakover, 1 beltestol og 2 bilturer. Og etterhvert mindre seter - men større barn. Så tenker ungene dine sikkert klarer å ha en bil uten tre separate seter til hverdags? Og at det er litt trangt i midten. Om 4 år har vel også eldste kanskje til og med flytta hjemmefra?
Jeg diskuterer litt med meg selv i påvente av at mannen skal ha tenkt nok til å diskutere med meghan slenger bare ut en og annen tanke med har ikke for mange meninger enda, nemlig
Eller en hybrid til sånne type turerFor min del, så hadde jeg lagt de pengene i en ny liten elbil/evnt en ny liten drivstoffbil (hvis dere foretrekker det)![]()