august mnd...

zimba

Forelsket i forumet
har dere planer for resten av august eller....har ingenting å se frem til denne mnd jeg nå, bortsett fra legetime den 21 så er det blankt på timeplanen...hmmm.

MASSE.. så lukas må pent vente til september..
onsdag 16 skal jeg til jordmor.
fredag 18 skal jeg på IKEA!!!! og gleder meg[:D] 
mandag 21 er det svangerskaps kurs.
fredag 25 skal jeg til legen på kontroll og den
31 er det omvisning på sykehuset[:D][:D]
6 er terminen jeg fikk på 3D og
10 er den orntlige terminen[:D][:D]

så har litt planer for august

Vi har heller ikke de store planene framover.
Er så varmt her for tiden, at jeg vil være minst mulig ute.... blir så tappet for krefter da...
Ellers har jeg time til CTG-monitorering den 22. august, tror jeg.[:D]
(Vanlig med CTG-målinger hver uke fra uke 37 og fram til fødselen her i Italia).
Også time hos gynekologen min den 24. august.
Får dessuten søskenebarnet mitt nedover på onsdag, og han skal være her til lille-Lotte er født. Skal bli sååå kjekt å få han hit, for da kan vi bare "forlate" åstedet "anytime", uten å tenke på at vi må ordne barnevakt osv. dersom fødselen skal starte. Min bedre halvdel skal dessuten være sammen med meg på sykehuset hele tiden, og da er det kjekt å vite at de andre to jentene er i trygge hender... sånn at vi slipper å tenke på dem!

Ellers kommer vi til å ta det som det kommer, tror jeg! Ingen umiddelbare planer...
Kanskje vi drar en tur til Pisa og bader, om formen er god?
...dersom jeg får på meg badedrakten da..[8|] 

Være sammen med venner( som reiser på ferie nå om ikke så lenge) og kontroller og ultralyd

Har ingen store planer egentlig... i morgen skal jeg til jordmor, og så til fysio, og så på "offisiell skolestart" (litt hyggelig åpning av skoleåret med taler, musikk, utdeling av poser med vareprøver [:D], etc..)

I helgen kommer han som skal jobbe med barneværelset, så da skal jeg vel vaske og stryke gardiner, sengesett, etc., rydde ut av kommoden som skal opp på barneværelset (skikkelig flerbruksmøbel - i Oslo hadde jeg gryter og sånt i det på kjøkkenet, nå er det skoskap, og når barneværelset er klart skal det opp dit og være kleskommode...).

I neste uke starter undervisningen for klassen "min", og da kommer ei klassevenninne og skal bo her et par uker - hun har sagt opp hybelen sin, for praksisen starter jo nesten med en gang, og da skal hun til Oslo igjen, så hun bor hos oss...

G har bursdag den 26. så da må vi vel finne på noe...

Ellers tar jeg ting som de kommer - litt greit å se an dagsformen også!

ORIGINAL: lenemor

Har ingen store planer egentlig... i morgen skal jeg til jordmor, og så til fysio, og så på "offisiell skolestart" (litt hyggelig åpning av skoleåret med taler, musikk, utdeling av poser med vareprøver [:D], etc..)

er du lærer?

August ja;

-et par småting som må fikses i forbindelse med barnerommet, og babyting
-fikse alt av papirarbeid som burde vært gjort for lenge siden[8|]
-journalskriving og omvisning på føden nå på fredag
-fødselsforberedende gruppe tirsdag 22.
-jordmor igjen den 24
-sambo drar bort helga i uke 34 (er nå planen da, får se hvor tøff han er når fredagen kommer[;)])
-3 bursdagsfeiringer - 27, 28 og 29 august
OG 3 SEPTEMBER skal jeg være fadder i barndåp

Så programmet er fullt frem til mandag 4 september, men så kan hun bare komme[;)][:D] men hun bør være ute til min egen bursdag 14 september ellers får hun vente til dagen er over[8D][:D]

Jeg begynner å jobbe igjen jeg...så nå er det mye å gjøre framover!! Skal jobbe fra 16. august til 15. september....

Du får kose deg med den blanke timeplanen....synes su er heldig jeg..du kan jo bare kose deg og forberede alt og ellers vente i spenning på fødsel!

hmm..joda..jeg er vel på et vis heldig, men saken er at jeg kjeder meg så fryktelig!! jeg orker ikke å gjøre noe heller pga det helv**** bekkenet!! Men det kan jo hende det dukker opp noe da så..må vel bare finne på no lurt i mellomtiden!

eg ska feira bursdagselskaper nå i august.

23agust datteren min 12år
24agust sønnen min 10 år
24 agust mannen min 31 år
25 agust  mora mi 68 år

tror dere eg har det travelt nå frem over eller????[:D][:D][:D]

Reiser til hjembygda mi i morgen, og har mange folk jeg skal treffe igjen..! Og mye catching up to do..! [:D] Skal til kontroll 22. og 29.. Så det kommer til å gå radig her i gården..

Back
Topp