Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så deilig med helgJeg sitter i den nye gyngestolen som jeg fikk av mannen, mens jeg koser meg med Mary Poppins, strikketøy og fyr i peisen
Hva gjør dere denne lørdagsmorgen?
Det hørtes deilig ut!
Jeg prøver å holde ett-åringen fornøyd og venter på at hun skal bli trøtt nok så jeg kan legge henne og meg selv for en lur. Hun holder på å få jeksler som er lik tilnærmet null søvn inatt på hverken den ene eller andre. Håper det verste er over nå!![]()
Så koselig!Det er så deilig med helgJeg sitter i den nye gyngestolen som jeg fikk av mannen, mens jeg koser meg med Mary Poppins, strikketøy og fyr i peisen
Hva gjør dere denne lørdagsmorgen?
Helt alene hjemmeSitter å ser på gamle episoder av Friends på netflix.
Ungene er hos faren sin, og sambo er på jobb. Litt deilig med stillhet, selv om jeg savner dem kjenner jeg. Kjenner det spesielt nå etter jeg ble gravid, at jeg blir mere sentimental og trist når de ikke er hos meg.
Men de kommer igjen på torsdag, så det blir bra![]()
Kjenner meg igjenGråter enda når barna skal til faren sin. Og sliter enda med dårlig samvittighet ovenfor barna, selv om det er 4 år siden
![]()
Ja.. Jeg føler liksom at hvis jeg skal ha en ny baby, så kommer det til å bli kjempe trist å ikke ha de også der hele tiden. Men det er vell bare sånn det er. Får bare prøve å gjøre det til det beste![]()
Måste bara skriva av mig lite, är bekymrad. Jag har så ont helt helt nederst i ryggen och det strålar ut i låren osv.
Det gör såpass ont att jag har svårt att sova om natten. Är det normalt???
Måste bara skriva av mig lite, är bekymrad. Jag har så ont helt helt nederst i ryggen och det strålar ut i låren osv.
Det gör såpass ont att jag har svårt att sova om natten. Är det normalt???
Flere som bruker bv-appen ikveld som bare blir kasta ut hele tiden?
men iallefall, da kan det se ut som man var her igjen