August-jentenes skravletråd :-)

Det er så deilig med helg :dance011Jeg sitter i den nye gyngestolen som jeg fikk av mannen, mens jeg koser meg med Mary Poppins, strikketøy og fyr i peisen :) Hva gjør dere denne lørdagsmorgen?

Det er så deilig med helg :dance011Jeg sitter i den nye gyngestolen som jeg fikk av mannen, mens jeg koser meg med Mary Poppins, strikketøy og fyr i peisen :) Hva gjør dere denne lørdagsmorgen?

Det hørtes deilig ut!
Jeg prøver å holde ett-åringen fornøyd og venter på at hun skal bli trøtt nok så jeg kan legge henne og meg selv for en lur. Hun holder på å få jeksler som er lik tilnærmet null søvn inatt på hverken den ene eller andre. Håper det verste er over nå! :)

Det hørtes deilig ut!
Jeg prøver å holde ett-åringen fornøyd og venter på at hun skal bli trøtt nok så jeg kan legge henne og meg selv for en lur. Hun holder på å få jeksler som er lik tilnærmet null søvn inatt på hverken den ene eller andre. Håper det verste er over nå! :)

Husker di tidene :) Håper du får deg en hvil snart :)

Så koselig! :) Jeg spiser frokost mens kjæresten min er ute på tur med babyen vår (7mnd) :) Skal på ettermiddagsvakt i dag, så blir ikke ordentlig helg da.. Haha :)

Jeg sitter aleine i helga. Samboeren er ukespendler, men kommer ikke hjem denne helga, så jeg skal prøve å få lest litt til eksamen (som er om to uker). Litt vanskelig å konsentrere seg om dagen, men jeg skal nok komme gjennom... :)

Helt alene hjemme :) Sitter å ser på gamle episoder av Friends på netflix.
Ungene er hos faren sin, og sambo er på jobb. Litt deilig med stillhet, selv om jeg savner dem kjenner jeg. Kjenner det spesielt nå etter jeg ble gravid, at jeg blir mere sentimental og trist når de ikke er hos meg.
Men de kommer igjen på torsdag, så det blir bra :)

Her var det morningen fra 07, med Barne-TV sammen med mine to snhupper <3
mannen sov litt lenger i dag så ble familie frokost kl 09 :) Vi skal bare slappe av i dag og nyyyttteeee helgen

Helt alene hjemme :) Sitter å ser på gamle episoder av Friends på netflix.
Ungene er hos faren sin, og sambo er på jobb. Litt deilig med stillhet, selv om jeg savner dem kjenner jeg. Kjenner det spesielt nå etter jeg ble gravid, at jeg blir mere sentimental og trist når de ikke er hos meg.
Men de kommer igjen på torsdag, så det blir bra :)

Kjenner meg igjen :) Gråter enda når barna skal til faren sin. Og sliter enda med dårlig samvittighet ovenfor barna, selv om det er 4 år siden :(

Kjenner meg igjen :) Gråter enda når barna skal til faren sin. Og sliter enda med dårlig samvittighet ovenfor barna, selv om det er 4 år siden :(

Ja.. Jeg føler liksom at hvis jeg skal ha en ny baby, så kommer det til å bli kjempe trist å ikke ha de også der hele tiden. Men det er vell bare sånn det er. Får bare prøve å gjøre det til det beste :)

Ja.. Jeg føler liksom at hvis jeg skal ha en ny baby, så kommer det til å bli kjempe trist å ikke ha de også der hele tiden. Men det er vell bare sånn det er. Får bare prøve å gjøre det til det beste :)

Jeg også tenker litt sånn, men samtidig skal det bli godt å ha en å knipe på når di andre er hos pappaen :)

Måste bara skriva av mig lite, är bekymrad. Jag har så ont helt helt nederst i ryggen och det strålar ut i låren osv.
Det gör såpass ont att jag har svårt att sova om natten. Är det normalt???

Måste bara skriva av mig lite, är bekymrad. Jag har så ont helt helt nederst i ryggen och det strålar ut i låren osv.

Mener å ha lest at man kan få bekkenløsning helt tidlig i svangerskapet pga hormoner, men er ikke sikker.

Jeg bøyde meg ned istad og fikk en intens smerte fra høyre siden av ryggen (rett over rumpa) som strålte ned i låret. Aaner ikke hva det var, men vondt var det!

Det har ikke jeg opplevd. Hvis du er bekymret, er det kanskje greit å ta seg en tur til legen? :)

Flere som bruker bv-appen ikveld som bare blir kasta ut hele tiden?

Flere som bruker bv-appen ikveld som bare blir kasta ut hele tiden?

Jepp, 2 sek tar d før man blir kastet ut, så noen hadde spurt om dette på info og fått svar at dem ikke visste noe om feil. Men var en 5-6 stk som har opplevd d bare i den tråden hvertfall:/ Bruker nettleseren på tlf så lenge:)

Last edited:
Puh! Man blir jo helt desperat når appen ikke funker, haha :P

Heisann ladies! Positiv test i går og nå sitter jeg å prøver å huske hvordan dette her med graviditet fungerte igjen.. Er tross alt tre år siden sist jeg satt som dette <3
Augustbaby!

Back
Topp