August-jentenes skravletråd :-)

Hei jenter :) Hvordan har dagen hvert i dag ?
I dag har jeg sovet en gang i løpet av dagen i går var det to føler meg aldri helt uthvilt :p

Har satt med negler i dag hos en som hadde eksamen (mitt råd ikke gjør det) haha

Driver med barnehagetilvenning denne uka. Frøkna på 13 måneder bare storkoser seg, går rett bort til de ansatte og til de andre barna for å leke. Får bare gode tilbakemeldinger fra de ansatte så det føles veldig godt :D Håper det fortsetter!

Ellers har spira fått kallenavn; "Streken". (Mannens forslag) Da M var helt nyprodusert het hun forøvrig "Celleklump" :D :p

På tide å sove for å se om streken blir noe sterkere imorgen tidlig ;)

Har dessverre blitt mye overtid på jobben denne uken og jeg kjenner det på kroppen for å si det sånn! Jeg opplever fortsatt mye gass og litt løs mage som ikke er så veldig kult når man jobber! :-P

Jeg har begynt å planlegge litt om hvordan vi skal ha det hvis vi ikke finner oss noe større å bo i før babyen kommer! Vi bor nå i 1 soveroms leilighet.

Noen andre som bare har 1 soverom? :-)

Her går det i oppussing av hytta vi har kjøpt oss :) Gleder meg til å sitte på terrassen i sommer og duppe tærne i vannet :happy:
Startet dagen i dag med å våkne kl 05.30 og fikk ikke sove igjen :wideyed: Og kl 06 var jeg skikkelig kvalm, så mannen stod opp å lagde frokost på senga til meg :)
Ellers sa jeg til sjefen i dag at jeg var gravid...det ble ikke tatt godt i mot :oops:

Her går det i oppussing av hytta vi har kjøpt oss :) Gleder meg til å sitte på terrassen i sommer og duppe tærne i vannet :happy:
Startet dagen i dag med å våkne kl 05.30 og fikk ikke sove igjen :wideyed: Og kl 06 var jeg skikkelig kvalm, så mannen stod opp å lagde frokost på senga til meg :)
Ellers sa jeg til sjefen i dag at jeg var gravid...det ble ikke tatt godt i mot :oops:

Hva?! For en dust sjef! :O
Hva jobber du med?

Hva?! For en dust sjef! :O
Hva jobber du med?

Ja syns det var litt kjipt :shifty: Jeg jobber som markedskonsulent i ett stort firma. Jeg har jobbet her i 5år, men vert borte mye pga sykdom og nå ser han vel for seg at jeg kommer til å være mer borte. Han mumlet noe om at han skulle aldri ansette en kvinne igjen o_O

Ja syns det var litt kjipt :shifty: Jeg jobber som markedskonsulent i ett stort firma. Jeg har jobbet her i 5år, men vert borte mye pga sykdom og nå ser han vel for seg at jeg kommer til å være mer borte. Han mumlet noe om at han skulle aldri ansette en kvinne igjen o_O

Herregud, er det mulig...!

Tror ikke det vil komme som noe sjokk på sjefen min, men jeg er ikke ordentlig tilbake for fullt fra permisjon enda engang :p

For en idiotisk sjef du har , positivt med en fin mann som gir mat på sengen ♡♡♡

15945e19ec3b92ce119075111b299156
testet tatt 10 dpo skal vi ta en i dag da tro dpo 14 og ikm i morgen :p og 4weeks 1 Day

Har dessverre blitt mye overtid på jobben denne uken og jeg kjenner det på kroppen for å si det sånn! Jeg opplever fortsatt mye gass og litt løs mage som ikke er så veldig kult når man jobber! :p

Jeg har begynt å planlegge litt om hvordan vi skal ha det hvis vi ikke finner oss noe større å bo i før babyen kommer! Vi bor nå i 1 soveroms leilighet.

Noen andre som bare har 1 soverom? :)

Vi har også bare ett soverom, men vi vurderer å flytte til høsten når knøttet forhåpentligvis kommer. Hvis vi ikke flytter, går nok det også bra. Babyen vil jo sove på vårt rom den første tiden uansett, og da er det ikke så farlig om h*n ikke har eget rom...

Har dessverre blitt mye overtid på jobben denne uken og jeg kjenner det på kroppen for å si det sånn! Jeg opplever fortsatt mye gass og litt løs mage som ikke er så veldig kult når man jobber! :-P

Noen andre som bare har 1 soverom? :-)

Vi hadde kun ett soverom når vi fikk nr en , flyttet ikke før vi ble gravide med nr to vi da . Og lille la på vårt rom frem til hu var 1 1/2 år. Men var deilig at jentene fikk hvert sitt rom etter dette. Nå må vi evt flytte igjen haha

Hehe :) Hvordan fungerer det med neste permisjon? :)

Egentlig går det fint, for jeg skal etter planen jobbe 50 % frem til jul og så fullt etter nyttår, så jeg rekker å jobbe seks måneder. Men pga pendling og henting i barnehage osv får jeg ikke til å jobbe mer enn maks 80%, så det er jo litt dumt med tanke på at jeg da får mindre i permisjon. Alternativt vurderer jeg å søke om delvis svangerskapspenger, siden jeg har en jobb som innebærer tunge løft, røntgen osv. Legen min skrev papirer på det sist, men det ble aldri til at jeg søkte.

Back
Topp