Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Og kl 06 var jeg skikkelig kvalm, så mannen stod opp å lagde frokost på senga til meg Her går det i oppussing av hytta vi har kjøpt ossGleder meg til å sitte på terrassen i sommer og duppe tærne i vannet
Startet dagen i dag med å våkne kl 05.30 og fikk ikke sove igjenOg kl 06 var jeg skikkelig kvalm, så mannen stod opp å lagde frokost på senga til meg
Ellers sa jeg til sjefen i dag at jeg var gravid...det ble ikke tatt godt i mot![]()
Hva?! For en dust sjef! :O
Hva jobber du med?
Jeg jobber som markedskonsulent i ett stort firma. Jeg har jobbet her i 5år, men vert borte mye pga sykdom og nå ser han vel for seg at jeg kommer til å være mer borte. Han mumlet noe om at han skulle aldri ansette en kvinne igjen Ja syns det var litt kjiptJeg jobber som markedskonsulent i ett stort firma. Jeg har jobbet her i 5år, men vert borte mye pga sykdom og nå ser han vel for seg at jeg kommer til å være mer borte. Han mumlet noe om at han skulle aldri ansette en kvinne igjen
![]()
Herregud, er det mulig...!
Tror ikke det vil komme som noe sjokk på sjefen min, men jeg er ikke ordentlig tilbake for fullt fra permisjon enda engang![]()
Mer og mer posetiv yey vurderer og teste snart selv siste test 10 dpo
Her går det i oppussing av hytta vi har kjøpt ossGleder meg til å sitte på terrassen i sommer og duppe tærne i vannet
Startet dagen i dag med å våkne kl 05.30 og fikk ikke sove igjenOg kl 06 var jeg skikkelig kvalm, så mannen stod opp å lagde frokost på senga til meg
Ellers sa jeg til sjefen i dag at jeg var gravid...det ble ikke tatt godt i mot![]()
Har dessverre blitt mye overtid på jobben denne uken og jeg kjenner det på kroppen for å si det sånn! Jeg opplever fortsatt mye gass og litt løs mage som ikke er så veldig kult når man jobber!
Jeg har begynt å planlegge litt om hvordan vi skal ha det hvis vi ikke finner oss noe større å bo i før babyen kommer! Vi bor nå i 1 soveroms leilighet.
Noen andre som bare har 1 soverom?![]()
Har dessverre blitt mye overtid på jobben denne uken og jeg kjenner det på kroppen for å si det sånn! Jeg opplever fortsatt mye gass og litt løs mage som ikke er så veldig kult når man jobber!![]()
Jeg har begynt å planlegge litt om hvordan vi skal ha det hvis vi ikke finner oss noe større å bo i før babyen kommer! Vi bor nå i 1 soveroms leilighet.
Noen andre som bare har 1 soverom?![]()
HeheHvordan fungerer det med neste permisjon?
![]()
Spennende!testet tatt 10 dpo skal vi ta en i dag da tro dpo 14 og ikm i morgen![]()
og 4weeks 1 Day