August er 5 uker

lenemor

Forumet er livet
Jeg synes det er helt vilt - på den ene siden virker det som år siden den forferdelige og herlige dagen han ble født, men på den andre siden synes jeg han er så ny enda... det er jo så få som har fått sett han for eksempel (ingen i min familie, mamma, pappa, søsknene mine...). Og på mandag har jeg termin... da skal vi dra opp og besøke de herlige damene på fødeavdelingen og vise hvor stor han har blitt tenkte jeg.

I mellomtiden må jeg skryte litt - her er bilde jeg tok før jeg la han i vugga si nå for kort tid siden;

Disse tok jeg forrige fredag - har støpt fotavtrykk, og ville ha bilde fra samme dagen i ramma... har nesten likt bilde av Johanna i ramme sammen med fotavtrykk også

Whaaat?? [:o]

Tiden går virkelig fort, 5 veker allerede? Sikker? Hehe [8D]

Nydelig er han vertfall! [:)]

åå.. herregud!!! 5 uker allerede.. husker den dagen veldig godt.. jeg ringte monicabebe og nærmest hylte inn i røret... Lenemor får sept BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

helt fantastisk snuppa! og det er herlig at alt har gått så fint.. utrlig glad for det! [:D][:D]

Husker dagen godt jeg og.. [:D] Hadde tulla med at jeg måtte ha lyden på om natta for kanskje ting var på gang.. Og jammen kom han kort tid etterpå..
Og så fin..!! Helt fin, perfekt og fyller seg selv fra ende til annen.. [:D]

Han er HERLIG!!

Gud, så fort tiden går!! Husker godt den dagen han ble født!

Han ligner litt på mine da de var små. Tror meg, han blir fort stor!

Gratulerer med 5 uker.

5 uker blitt stor gutt[:)]
Synnes tiden løper avsted

Oi dæven det har gått fort!!
For en flott gutt dere har!! Helt fantastisk nydelig!

ORIGINAL: Trillemor82

åå.. herregud!!! 5 uker allerede.. husker den dagen veldig godt.. jeg ringte monicabebe og nærmest hylte inn i røret... Lenemor får sept BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

helt fantastisk snuppa! og det er herlig at alt har gått så fint.. utrlig glad for det! [:D][:D]

Shit...det er 5 uker siden ja. Det har gått fort. Synes ikke det er lenge siden TRillemor ringte meg for å oppdatere.

August er superskjønn!!

For en NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDELIG gutt, virkelig VAKKKKER!!!!!!!

så søte dere er - tusen takk! [:)]

Back
Topp