August bare sover

lenemor

Forumet er livet
Jeg gikk ut og trillet med han i halv to-tiden, da hadde han sovet en liten stund på gulvet først (sovnet under babygym'en sin)... og han sover ennå??? Har ikke kommet igang med middag, for jeg venter jo at han skal våkne hvert øyeblikk - han har ikke sovet så lenge sammenhengende på flere dager? Lurer på om han har snudd døgnet helt jeg, han sover jo maks to timer på natten nå [:-]

Nå tok G med seg Johanna en liten tur inn til svigers, så jeg skulle rekke å amme og lage middag, men han sover og sover og jeg er så i villrede - skal jeg vekke eller ikke? Han trenger jo å sove, men han har jo sovet i flere timer?

hmm.. vanskelig det der.. men julie drev og snudde døgnet her.. såå jeg endte med å vekke henne.. ikke aner jeg om dte var riktig.. men jeg følte at jeg måtte... for å i det hele tatt klare å snu henne tilbake... [&:]

jeg vekket han jeg også nå - vi andre må jo få spist en gang også.... det med søvn... ja, jeg håper jo at en dag (eller natt) får vi sove alle sammen

ORIGINAL: lenemor

jeg vekket han jeg også nå - vi andre må jo få spist en gang også.... det med søvn... ja, jeg håper jo at en dag (eller natt) får vi sove alle sammen

jeg krysser fingrene for det lene! en dag sovner dem... her går det fortsatt veldig i perioder.. julie tror jeg rett og slett syns det er barnslig å sove[8D]

jada, en dag sover de bare, og man glemmer hvordan det er å ha våkenetter... nå derimot føles det litt håpløst; sitter og rugger og vugger en hylende unge på sofaen og håper på å få han til å roe seg så man kan legge seg. Pappa legger inn årene og sier god natt, og man sitter der en halvtime til og vugger, så sovner han... lar han sove i ti minutter før jeg holder pusten og reiser meg for å slukke lys i stua, og når jeg kommer til det siste gløtter jeg ned på han som "sover" på armen - der han ligger og skuler tilbake, og så begynner konserten igjen - jeg slipper i alle fall å skru av tv'n. Sitter og rugger og vugger i en halvtime til, så sovner han. Venter et kvarter for å være sikker, før man skrur av tv, og holder pusten når man lister seg opp trappa - på øverste trappetrinn starter konserten; så står man der og leker slangemenneske - ikke lett å komme seg ut av sokker, bukser, genser, bh og truse med en hylende, fektende unge på armen... tenner skal pusses og man skal gjerne på do også, uten å vekke de andre som ligger og sover. Hiver oss på senga og ammer... etter 20 minutter glipper han på øynene og slipper puppen - fem minutter etterpå er han fly forbannet fordi matfatet er fjernet - frem med puppen igjen. Etter en halvtime til med sovning, våkning, sovning og våkning er han endelig mett og jeg venter på at ahn skal sovne såpass at jeg kan lirke han ned i senga... neste jeg vet er at jeg våkner av hylskrik - ejg har sovet i halvannen time, og nå er han sulten igjen.... og så er vi igang igjen. Jeg har i alle fall blitt flink å holde pusten [8D]

åå.. det høres frykelig kjent ut lenemor.. been there.. skikkelig "morsomt".. men trøsten får jo være at det går over.. heldigvis! [:)] og det er utrolig hvor raskt man glemmer hvordan det er å ha nattevåk, og hvor tøft det er... jeg hadde helt glemt malin sine sykdomsperioder etc.. helt til julie kom.. da skjønte jeg brått hvordan det var igjen.. første året med malin var jo et sant lite h..........!!! heldigvis viser julie seg fra en bedre side.. selv om det er tider da jeg ønsker meg både femten og tredve barn til..[8D]

kjenne godt igjen d der ja[:'(][:o]heldigvis e d ein ende på d[;)][:D]
bare hold ut[;)]
emma legge seg te å sova sjøl nå[:D]å eg nyte d! for dei 3 første mnd va et slit å ork md byssing å vugging å d som følger md[8|]

Det høres fryktelig utmattende ut, lenemor. vi får håpe at dere går bedre tider i møte der August sover godt om nettene slik at du også får sove.

Back
Topp