August baby❤️

Umm A*

Andre møte med forumet
Er gravid igjen etter en SA i slutten av september og nå blir det forhåpentligvis en august baby❤️
 
Åå, gratulerer, så moro! Dersom det klaffer for oss denne mnd melder jeg meg inn her etterhvert jeg også :happy:
 
Gratulerer!

Men er det ikke omtrent for tidlig å vite at du er gravid enda, om du har termin i august? Mulig jeg tenker helt feil nå :wacky: Hvor langt er du på vei?
 
Hvis hun er 3+ eller nærmer seg 4 uker nå er det i starten av august, så det stemmer det ☺️

Hvis vi går ut ifra en syklus på 28 dager og at termin er 1. august, så var hun ikke mer enn 2+3 på lørdag når hun skrev dette innlegget. Trodde ikke man kunne teste positivt så tidlig, så få dager etter unnfangelse? Men mulig jeg tar feil :p
 
Hvis vi går ut ifra en syklus på 28 dager og at termin er 1. august, så var hun ikke mer enn 2+3 på lørdag når hun skrev dette innlegget. Trodde ikke man kunne teste positivt så tidlig, så få dager etter unnfangelse? Men mulig jeg tar feil :p

Når jeg regna på det på terminkalkulator, så fikk jeg det til å stemme. Selv fant jeg ut i 2014 at jeg var gravid 31. oktober, og da var jeg 10 dpo. Hadde da termin 21. juli, egentlig, selv om hun kom 27. juni, så jeg vet ikke jeg. Føler det kan stemme sånn ca da, men jeg aner ikke ☺️
 
Når jeg regna på det på terminkalkulator, så fikk jeg det til å stemme. Selv fant jeg ut i 2014 at jeg var gravid 31. oktober, og da var jeg 10 dpo. Hadde da termin 21. juli, egentlig, selv om hun kom 27. juni, så jeg vet ikke jeg. Føler det kan stemme sånn ca da, men jeg aner ikke ☺️

10 dpo er mer sannsynlig enn 3 dpo da. Men for all del :joyful:
 
Det er kanskje litt tidlig ja, men noen syns vel de kan kjenne det rett etter samleie?

Jeg har ikke peiling enda, er 1-2 DPO i dag, så fortsatt lenge igjen til jeg vet noe :hilarious: Men dersom det skulle bli noe ut av dette så vil etter mine beregninger mensterminen bli 5. August!
 
Gratulerer!:Dhåper på å komme om inn her til deg, 2 dpo i dag!:shy:

Spennende uker fremover nå da!
Vet du om vi regner eggløsningen fra positiv el-test eller dagen etter? Ble brått usikker :hilarious:
 
Slenger meg med her! 3dpo og 4.forsøk.. Hva gjør dere for å holde tankene unna testing og symptomer? :joyful: Blir like utålmodig hver gang..
 
Slenger meg med her! 3dpo og 4.forsøk.. Hva gjør dere for å holde tankene unna testing og symptomer? :joyful: Blir like utålmodig hver gang..
Er 6 dpo , røyk på tester i går pga jeg var litt usikker på EL, var skygger på to stk, men den 3. var blenda.Skal teste meg igjen når jeg er 8 dpo, på Torsdag :) når tenker du å teste?
 
Er 6 dpo , røyk på tester i går pga jeg var litt usikker på EL, var skygger på to stk, men den 3. var blenda.Skal teste meg igjen når jeg er 8 dpo, på Torsdag :) når tenker du å teste?
Så spennende med skyggestrek da! Håper det klaffer for dere :joyful: De siste gangene har jeg begynt å teste 7dpo selv om jeg prøver å vente så lenge som mulig.. Blir sikkert å teste 7 eller 8 dpo denne gangen også kjenner jeg meg selv riktig :p
 
Så spennende med skyggestrek da! Håper det klaffer for dere :joyful: De siste gangene har jeg begynt å teste 7dpo selv om jeg prøver å vente så lenge som mulig.. Blir sikkert å teste 7 eller 8 dpo denne gangen også kjenner jeg meg selv riktig :p
Første gangen jeg ble gravid så fikk jeg første antydning til strek 10 dpo, så om jeg skulle være gravid så tipper jeg at jeg ikke får positivt før jeg er 10dpo, lørdag , men testetøsa er løs, og jeg har mange tester , så hvorfor ikke:hilarious: håper det klaffer for dere denne pp!:)
 
man har jo eggløsning en dag, så teller man dagene deretter!? Var det sånn du mente?:joyful:

Haha, ja! Altså egget blir vel ikke befruktet før 12-48 t etter positiv test? Så dersom jeg hadde positiv test på lørdag blir 1dpo søndag? :hilarious:
 
Håper virkelig jeg havner her inne - jeg var i termingruppa august 2019 en kort stund,men hadde en MA i min uke 8 (utviklingen hadde stoppet i uke 5).

Vi prøvde en eller to pp etter MA, men så sa vi stopp pga diverse. Men nå er vi klare igjen, så dette blir vår første pp (er på CD 4 nå). Blir jeg gravid denne syklusen blir termin 18.august, forrige gang var termin 20.august - hadde vært magisk å fått det til på første PP, men vi skal ikke stresse med det og heller ta det som det kommer:)
 
Back
Topp