Rugedag 11.... Shit.. Er den for svak??
Det er jo en fin strek. Når hadde du befruktning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rugedag 11.... Shit.. Er den for svak??
Uttak tirsdag 30 august, innsett 1 september...ovitrelle søndag for 2 uker siden. Kan ikke være den nå da?? Streken synes godt nå når den er tørket..Det er jo en fin strek. Når hadde du befruktning?![]()
Uttak tirsdag 30 august, innsett 1 september...ovitrelle søndag for 2 uker siden. Kan ikke være den nå da?? Streken synes godt nå når den er tørket..
Inkludert dagen jeg satt sprøyte er det 15 dager da, men kjenner jeg er nervøs. Blodprøve til fredag, så får vi se hva den sier om ikke tr dukker opp førHm.. Uten å ta fra deg mot så satt min ovitrelle i 14 dager, dag 15 var testen negativ. Men det er gjerne unntaket av regelen.
Du er 12 dpo (sånn jeg har skjønt det om egget ble befruktet 30.8), og da er streken kjempefinTror du er gravid
![]()
Hos meg har de først blitt pos etter fristen og så pos innen dagen etter... Men de har vært rosa..Noen som har erfaring med skyggestrek etter tidsfristen? Du skal ikke se på testene etter 5 min..Men rett rundt da dukket d opp en svak skyggestrek...er dette bare falske forhåpninger?rugedag 11 idag..og de gangene jeg har vært gravid har jeg alltid fått positiv...så er lei meg og forvirret...
Knallfin! Ser ut som du er gravidKan det være sant!!? Tok en test nå, 13 dpo!
Knallfin! Ser ut som du er gravidgratulerer så utrolig mye!!!
<33
Kan det være sant!!? Tok en test nå, 13 dpo!
klarte ikke holde meg til i morgen med det uvitende svaret..måtte vite om det var håp eller ikke..gikk og kjøpte meg en digital test med ukeindikator...herregud ....
GRAVID 1-2 sto det.............. skjelver,gråter...aldri trodd jeg skulle se det...selv om man håper..føles så uvirkelig.. nå har jeg håp oppedet er to uker siden uttak i morgen, burde testen vise 2-3 uker da..eller blir det torsdagen når innsett var...å jeg er livredd for at dette er kjemisk, eller blir tidlig sa...men tester slår ikke ut uten grunn...
så nå holder jeg et lite knapp på et håp som skriker etter et mirakel testdagen på torsdag..verdens beste bursdaggave!!!
Er det sant?? Du som hadde blank i går og skygge på morningen i dag??? Wow!! Grattisklarte ikke holde meg til i morgen med det uvitende svaret..måtte vite om det var håp eller ikke..gikk og kjøpte meg en digital test med ukeindikator...herregud ....
GRAVID 1-2 sto det.............. skjelver,gråter...aldri trodd jeg skulle se det...selv om man håper..føles så uvirkelig.. nå har jeg håp oppedet er to uker siden uttak i morgen, burde testen vise 2-3 uker da..eller blir det torsdagen når innsett var...å jeg er livredd for at dette er kjemisk, eller blir tidlig sa...men tester slår ikke ut uten grunn...
så nå holder jeg et lite knapp på et håp som skriker etter et mirakel testdagen på torsdag..verdens beste bursdaggave!!!
klarte ikke holde meg til i morgen med det uvitende svaret..måtte vite om det var håp eller ikke..gikk og kjøpte meg en digital test med ukeindikator...herregud ....