August 2016

Jeg ruger nå på en fin 5 dagers blastocyst :D Skal teste om 14 dager :)

De tre andre eggene klarte seg ikke dessverre, så ingen blasto på frys. Heldigvis har vi fortsatt to todagers egg igjen i frysa, så nederlaget var ikke veldig stort :)

Da er jeg ruger igjen:) Kvaliteten på eggene runden her var bedre enn på de to tidligere rundene, så det er håp om både graviditet og frys:smug:

Gratulerer som ruger :D

Takk, og like så! Håper det blir positiv test på oss begge om et par uker :D

Ja det får vi jaggu håpe :D Vi har vel fort samme testdato vi da? Jeg har 31.08, men begynner nok å teste om en uke ca. Er jo tross alt 5 DPO allerede :p

Totalfrys på mine egg på grunn av overstimulering! :(

Væskeansamling i buken og veldig store og ømme eggstokker...

Heier på dere andre fra sidelinjen! :)

*Trøsteklem*

God bedring!! :Heartred

Så kjipt, men får håpe gullegget blir lagt i frysen for kort tid og snart blir ruget på :)

da var første dag med sprøytene her :) menopur og puregon er nå begge satt...da er man virkelig igang igjen...håper det blir gode kvalitetsegg som er super klare for å bli befruktet :P

Ja det får vi jaggu håpe :D Vi har vel fort samme testdato vi da? Jeg har 31.08, men begynner nok å teste om en uke ca. Er jo tross alt 5 DPO allerede :p
Jepp, samme testdato xsmile3 Jeg skal prøve å vente denne gangen, testa fra rugedag 8-9 på begge de tidligere forsøkene og positive tester fra da på begge gangene, men mensen dagen før testdato.. Kjemisk begge gangene altså. Så håper mensen holder seg borte denne gangen og positiv test den 31 :D

Jeg ruger nå på en fin 5 dagers blastocyst :D Skal teste om 14 dager :)

De tre andre eggene klarte seg ikke dessverre, så ingen blasto på frys. Heldigvis har vi fortsatt to todagers egg igjen i frysa, så nederlaget var ikke veldig stort :)
Gratulerer som ruger :) Krysser alt jeg har for snarlig positiv test :D

Hjemme igjen etter ul.
Legen var ikke helt fornøyd med antall og størrelse.
DOBLER dosen med Menopire (til 300) og ny ul. på fredag.
Aah ja men okei bra det ble oppdaget såpass tidlig nå får du en real dose og jeg tror det skal gjøre susen! Jeg gikk på kombo av menopur og gonal-f (totalt trehundreognoen IE) de to siste forsøkene og det gav god uttelling! Så jeg sier tvitvi og det skal gå bra! :)

Her blir det uttak på fredag:) Fant vel ca 9-10 eggposer på hver side som var i grei størrelse:)
Dette høres meeget lovende ut!! Krysser fingre for god fangst på fredag!! :) :) :)

Back
Topp