August 2016

Hei alle sammen, er ny her på forumet, men slettes ikke ny i dette gamet dessverre...
Kan jeg henge med dere?

Jeg skal ha fryseforsøk i løpet av august og venter bare på TR for å kunne starte på Progynova, så da er det snakk om styrt syklus. Jeg har kun hatt et ferskforsøk bak meg, og da utførte de både IVF og ICSI på eggene våre. Ble gravid på det lille ICSI-egget de satte inn, men lykken ble kortvarig dessverre..
Vi fikk heldigvis hele seks egg på frys, så håper det er en superspire i blant dem.

Noen her inne med erfaringer fra frys i styrt syklus?

Hei alle sammen, er ny her på forumet, men slettes ikke ny i dette gamet dessverre...
Kan jeg henge med dere?

Jeg skal ha fryseforsøk i løpet av august og venter bare på TR for å kunne starte på Progynova, så da er det snakk om styrt syklus. Jeg har kun hatt et ferskforsøk bak meg, og da utførte de både IVF og ICSI på eggene våre. Ble gravid på det lille ICSI-egget de satte inn, men lykken ble kortvarig dessverre..
Vi fikk heldigvis hele seks egg på frys, så håper det er en superspire i blant dem.

Noen her inne med erfaringer fra frys i styrt syklus?
Hei! Så kjedelig at det gikk sånn, men bra dere har mange egg på frys! Jeg ble gravid og fikk en sønn etter et fryseforsøk i styrt syklus, så har god erfaring med det:-)

Hei! Så kjedelig at det gikk sånn, men bra dere har mange egg på frys! Jeg ble gravid og fikk en sønn etter et fryseforsøk i styrt syklus, så har god erfaring med det:)

Så herlig! :) Håper å kunne være like heldig selv.
Hvilken medisin fikk du da? Har lest at mange blir dårlige av Progynova, så gruer meg litt til den, men om jeg er like heldig som ved ferskforsøket så blir dette mer eller mindre bivirkningsfritt :happy:

Er det ferskforsøk du er i gang med nå?

Så herlig! :) Håper å kunne være like heldig selv.
Hvilken medisin fikk du da? Har lest at mange blir dårlige av Progynova, så gruer meg litt til den, men om jeg er like heldig som ved ferskforsøket så blir dette mer eller mindre bivirkningsfritt :happy:

Er det ferskforsøk du er i gang med nå?
Jeg brukte progynova jeg også. Bittelitt kvalm var den eneste bivirkningen. Nå er vi i gang med ferskforsøk for å prøve på et søsken ja:-)

Jeg brukte progynova jeg også. Bittelitt kvalm var den eneste bivirkningen. Nå er vi i gang med ferskforsøk for å prøve på et søsken ja:)

Da tok du sikkert progresteron i en del uker også da? Syns det var litt snodig at ved graviditet skal jeg ta begge deler til minst uke 10, men har spurt Dr. Google, og det er visst vanlig :p

Er det lang protokoll du har?

Da tok du sikkert progresteron i en del uker også da? Syns det var litt snodig at ved graviditet skal jeg ta begge deler til minst uke 10, men har spurt Dr. Google, og det er visst vanlig :p

Er det lang protokoll du har?
Brukte progrsteron i 10 uker ja! Det er kun ved fryseforsøk man må ta det så lenge. Har lang protokoll ja, blir 4 dagen på sprøyter i dag!

Brukte progrsteron i 10 uker ja! Det er kun ved fryseforsøk man må ta det så lenge. Har lang protokoll ja, blir 4 dagen på sprøyter i dag!

Oi, da begynner det jo å nærme seg uttak for deg. Spennende tider :signs003

Kontroll på onsdag :) tror det blir innsett av mini-eskimo neste uke. Tjoohoo :D

Starter stimulering neste uke :)

Er ny her inne og litt usikker på hvor jeg skal henge meg på
Er dere i gang med forsøk?

Velkommen! :)
Er ny her selv denne uken og skal straks i gang med mitt 1. FER i Porsgrunn.

Ser av signaturen din at du er veteran å regne. Er du midt oppi forsøk nå?

Kontroll i dag, og utrolig nok blir det innsett allerede fredag! Slimhinnen var på 14mm (den måtte være over 7mm).

Så nå burde jeg vel egentlig være i min egen lille Juli-gruppe :p
Men jeg håper jeg kan fortsette være her inne hos dere likevel :)

Dette forsøket har vi nesten ikke nevnt for noen, ikke engang mamma og svigers. Det er litt godt å ikke ha folk som maser om datoer og innsett og alt mulig.

Ja, denne gruppa er for de som skal ha innsett i august, så noen er allerede i gang, mens noen starter om noen uker.

Hvor ligger du ann i løypa? :)

Ja, denne gruppa er for de som skal ha innsett i august, så noen er allerede i gang, mens noen starter om noen uker.

Hvor ligger du ann i løypa? :)

Takk :D kontroll time til fredagen forhåpentligvis utak og innsetting første uka i august :)

Er ny her selv denne uken og skal straks i gang med mitt 1. FER i Porsgrunn.

Ser av signaturen din at du er veteran å regne. Er du midt oppi forsøk nå?

Hadde mitt siste fersk forsøk og et frys i Porsgrunn de er bare så herlige de damene :)

Ja nå har vi første forsøket på klinikk hausken og bytta alt av medisiner så håper det går bedre denne gangen

Kontroll i dag, og utrolig nok blir det innsett allerede fredag! Slimhinnen var på 14mm (den måtte være over 7mm).

Dette forsøket har vi nesten ikke nevnt for noen, ikke engang mamma og svigers. Det er litt godt å ikke ha folk som maser om datoer og innsett og alt mulig.

Masse Lykke til på fredag :D

Takk! :D
Mange lykke til til deg også på fredag og neste uke :) Spennende dager nå.

Takk for det :)
Ska bli veldig deilig og bli ferdig med nesespray og hormonsprøytene merker jeg. Selvom jeg har en stund til trur jeg med stikking av klexane..
Ja det blir spennende :)

Herlig. Lykke til. Spennende når noen er allerede i gang her.

Back
Topp