August 2016

Oi, dette hørtes spennende ut! Og litt skummelt.. Hehe. Jeg har hatt en haug kjemiske og 2 negative ivf forsøk nå.. Er dette noe du har snakket med sykehuset om på forhånd, eller trenger man ikke det?

Det spurte jeg gynekologen om og en trengte ikke noen godkjenning fra sykehuset. :)

Hvordan er fremgangen for å starte med søsken forsøk? Hvor lenge i forveien må man ytre et ønske? Ventetid? Er det noe forsamtale da også? Hvordan søker man?
Vi hadde ett egg igjen på frys som vi prøvde med først. Da bare ringte jeg til riksen og sa at vi ønsket å sette inn fryseegget. Fikk satt det inn 3 mnd etterpå. Når det var neg dro jeg til fastlegen for å få sendt en henvisning om søskenforsøk. Ingen ny forsamtale, bare avtalt tid for oppstart PR tlf. Akkurat nå utfører ikke riksen søskenforsøk for de som søker etter 14 mars pga stor pågang, så vi hadde flaks som sendte henvisning før nevnte dato. Forhåpentligvis starter de opp igjen med søskenforsøk for alle etterhvert!

Idag har jeg utført scratching . Kjente det,men var helt overkommelig. Hatt litt mens murringer etterpå og spotter litt. En veldig hyggelig lege han Dr. Mikael Nicolaidis. Tok seg tid, forklarte og svarte godt på spm. Håper det er det som skal til denne gangen. Prøver jo alt. :)

Kommer inn her jeg :) #2 IVF ved Hausken i august.

Jeg har fått dato for oppstart til nytt forsøk i dag. Hurra!
Spray fra 15.7 og sprøyter fra 3.8. Beregnet uttak/innsett i uke 33. :)
Jeg er klar som ett egg! ;)

Jeg har fått dato for oppstart til nytt forsøk i dag. Hurra!
Spray fra 15.7 og sprøyter fra 3.8. Beregnet uttak/innsett i uke 33. :)
Jeg er klar som ett egg! ;)
Oj, nesten som meg. Jeg skal ta spray fra 3. juli, men sprøyter fra 3. august. Går lengre på spray på grunn av feriestengt.

Det kan se ut som det blir innsett siste uka i august her! Håper bare ikke innsettdagen havner på en lørdag eller søndag :(

Nå er det "bare" 40 dager til vi starter opp med første forsøk:) trenger ikke vente på mens engang. Bare starter rett på Menopur:) gleder meg så mye og våger ha litt troa på at dette skal bli bra og gi det resultatet vi lengter etter:) er på syklusdag tretti et eller annet, men ser ikke ut til å skje noe i mellomtiden her i gården nei...

Snakket med St.Olavs idag og fikk fremskyndet forsøket litt. Spray start i Juli. Sprøytestart 10 August og UL 19 August. Passer helt perfekt med tanke på scratchingen jeg har utført. :)
Når begynner du å spraye? Skal du også spraye lengre enn 2 uker?

Da hopper jeg inn her :) Skal forhåpentligvis få satt inn en av de to blastoene vi har på frys i august. Begynner med Estradot når jeg får mensen på nytt forhåpentligvis i slutten av juli/begynnelsen av august, og så er første kontroll 15. august. Vi prøver på egen hånd i mellomtiden, men har ikke helt den store troa på det altså :P

Hei hei:smiley-angelic003
Vi prøver på en liten søster eller bror til vårt ICSI-barn(Porsgrunn)som er født i juli 14. Da fikk vi klaff på første forsøk Nå venter jeg mensen om noen få dager, så er det 21 dager til jeg begynner på nesespray in14 dager og sprøyter i ca 8 dager. Vi håper på klaff første gang nå også! :smiley-ashamed005 Da blir det termin i mai:smiley-bounce016
Lykke til alle sammen, spennede tider i møte!

Helt likt i løypa vi, symaskin! Jeg begynte på spray i går. Første kontroll på riksen 14/7. Endelig i gang:-)

Helt likt i løypa vi, symaskin! Jeg begynte på spray i går. Første kontroll på riksen 14/7. Endelig i gang:)
Jeg skal på kontroll 2. august og starter med sprøyter 3. august.
Det er stengt hele juli.

Jeg skal på kontroll 2. august og starter med sprøyter 3. august.
Det er stengt hele juli.
OK, da går du lenger på spray enn meg. Jeg har uttak første uka i aug

Skal i gang med vårt første ICSI forsøk i august! Starter på nesespray første uka i august og mulig uttak i uke 34/35. Er super spent!!:D

Back
Topp