August 2016

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
En ny tråd for august. Håper det blir mange positive historier her.

Jeg skal ha ny forsamtale hos det offentlige i august etter MA nå i mai. Får nok ikke insett i august, men følger med her fordet :)

Blir nok august her også, ferskforsøk :-)

Skal ha uttak i uke 32:-) Søskenforsøk på riksen. Håper vi lykkes igjen:-)

Skal ha uttak i uke 32:-) Søskenforsøk på riksen. Håper vi lykkes igjen:-)
Sniker her inne, men gjør de søskenforsøk på Riksen nå allikevel? Trodde de hadde sluttet for å få ned ventetiden.

Sniker her inne, men gjør de søskenforsøk på Riksen nå allikevel? Trodde de hadde sluttet for å få ned ventetiden.
Alle som søkte før 15 mars får søskenforsøk, så vi er heldige å få inntil 3 nye uttak:-)

Hæ? Tilbyr ikke Riksen søskenforsøk i det hele tatt? Eller er det snak om en periode for å få ned ventetiden og de starter opp igjen etter noen måneder/år? Betyr det da at man kan ha bare et barn på Riksen?

Hæ? Tilbyr ikke Riksen søskenforsøk i det hele tatt? Eller er det snak om en periode for å få ned ventetiden og de starter opp igjen etter noen måneder/år? Betyr det da at man kan ha bare et barn på Riksen?
De har sluttet uten noen dato for å starte opp igjen i alle fall.. Så inntil videre bare ett barn på Riksen med mindre man har frys.

Ferskforsøk med (forhåpentligvis) uttak og innsett tidlig i august..
Måtte denne måneden bli den beste på lenge for alle oss! ❤️

Ferskforsøk med (forhåpentligvis) uttak og innsett tidlig i august..
Måtte denne måneden bli den beste på lenge for alle oss! ❤️
Blir det kort eller lang protokol? Når begynner du på medisiner?

Lang... Starter på medisiner allerede i juni! :)
Håper også å få starte i juni/juli og ha uttak i august. Lykke til. Føler at denne gruppa er den mest aktuelle for meg. Får vite planen om 7 dager.

Håper også å få starte i juni/juli og ha uttak i august. Lykke til. Føler at denne gruppa er den mest aktuelle for meg. Får vite planen om 7 dager.
Spennende dager i vente for deg nå da.. Lykke til. :)

håper jeg kommer meg inn på august!:) skal ha lang protokoll, og ringe inn mens i juli

Melder meg inn her, ingen innsett denne mnd. :( Så nå blir det forhåpentligvis fryseforsøk i august om eggene blir befruktet og overlever opptining :)

Melder meg også inn her etter negativt fryseforsøk.

Har et aller siste forsøk igjen på St.Olavs. Ringte med de igår og de har holdt av plass i uke 35.

Da blir det og vente igjen da. Heldigvis så er ikke sommeren den verste tiden vente på. :)

Tre uker siden MA og fortsatt ikke fått brev videre plan :( vi jenter lærer oss å være tålmodige i denne prosessen..
Stor klem❤️Håper du får en plan å forholde deg til snart❤️❤️

Back
Topp