AUE! Hva skjer???

maltesers

Forumet er livet
Har sliti skikkelig på jobben idag. Har skikkelig vondt bak i ryggen, ikke helt på midten men litt på høyre side. 5 cm opp fra rompesprekken ca. Og Plutselig setter det igang å ise, så jeg mister følelsen i beina og knekker sammen!!! Det gjør så vondt. Greier ikke stå på det beinet uten å merke noe!

Er det noen som veit hva det kan være, eller har opplevd det samme??

Møkk! Jeg gidder ikke sånt[8D][8D]

et er Isjihas begynnende prolaps tenker jeg.

Jeg ble lagt inn på sykehuset med de samme smertene, hae så vondt at jeg gråt å gråt å ikke kunne gå, jeg mistet følelsen i beina osv osv. De burde egentlig fått sjekket om det er en prolaps eller om det kunn er isjihas.
Jeg har selv fått blokkade behandling, men de måtte avlyse den siste pga jeg ble gravid å var under 12 uker, er man over 12 uker, tar de en blikkade, å giuuud det hjalp. Den bedøver smertene i ryggen og beinet.

Masse god bedring, å håper smertene dine forsvinner.

p.s. hjelper å ligge på den siden du har vondt, med en stor pute mellom knærne [;)]

Jeg hadde det en del forje graviditet, noe lignende iallefall..
Var akuratt som jeg fikk støt nedover i bena fra ryggen. Noen ganger varierte det på hvilken side det var vodt på.
Fikk det når jeg var på jobbe og gikk mye.

ORIGINAL: Tinan

et er Isjihas begynnende prolaps tenker jeg.

Jeg ble lagt inn på sykehuset med de samme smertene, hae så vondt at jeg gråt å gråt å ikke kunne gå, jeg mistet følelsen i beina osv osv. De burde egentlig fått sjekket om det er en prolaps eller om det kunn er isjihas.
Jeg har selv fått blokkade behandling, men de måtte avlyse den siste pga jeg ble gravid å var under 12 uker, er man over 12 uker, tar de en blikkade, å giuuud det hjalp. Den bedøver smertene i ryggen og beinet.

Masse god bedring, å håper smertene dine forsvinner.

p.s. hjelper å ligge på den siden du har vondt, med en stor pute mellom knærne [;)]

Takk for tipset![:)] Dette skal jeg prøve inatt[:)]

God bedring! Har hatt det likt. Kiropraktoren var en reddende engel[:D].

Hvis du har tid, så kan du ligge på flatt underlag/gulv med beina i 90 grader på en stol i rundt en halv time. Det skal hjelpe;).

Tar`e i morra[;)]

Det har jeg også som kommer og går. Helt vanlig i svangerskapet. du får bare bite sammen tennene! :)

Det er ikke veldig godt[8D]

Back
Topp