Audi A3 - stor nok hvis man har ett barn?

Har en Peugeot 207, den er vel kanskje mindre, men får vognen baki og god plass til bilstol[emoji4]
 
Du får plass til en del, men jeg ville ikke anbefalt det. De jeg kjenner som har hatt sånn bil har byttet før ungen kom; sånn at de slapp å tilpasse alt. De mente at barnesetet fikk dårlig plass hvis personen foran skulle sitte komfortabelt [emoji4] men det er litt forskjell på årsmodellene også.
 
Elsket min A3 sportback, vi hadde 2 barn med den. En gang hadde vi en barnevogn, to trillekofferter, en bag og en sykkel i bagasjerommet på den ;) Så den er romslig nok syns jeg :)
 
Men hvis du drar innom f eks barnas hus så hjelper de deg mer enn gjerne med å prøve i bilen! [emoji16] det er en del av servicen.
 
Sånt har veldig med modell å gjøre. Så burde prøve hos barnashus eller babyshop.
 
Vennina mi har Audi A3 og 3 barn i alderen 11, 9 og 3 år. Har kjørt denne bilen siden førstemann kom. Det var plass til både en og to bilstoler når den tiden kom. Det er bare klønete med 2 dører, men hun er vant til den bilen, så ser ikke på det som problematisk.
 
Vennina mi har Audi A3 og 3 barn i alderen 11, 9 og 3 år. Har kjørt denne bilen siden førstemann kom. Det var plass til både en og to bilstoler når den tiden kom. Det er bare klønete med 2 dører, men hun er vant til den bilen, så ser ikke på det som problematisk.
Okei, har 5 dørs, så akkurat det blir ikke noe problem for min del :) tenker bare på om det er plass til barnevogn osv i bagasjerommet :) men det får man vel kanskje også testa ut på barnas hus når den tid kommer :)
 
Vi har det som bil nr 2, får plass til en trehjuling baki, men tror jeg hadde hatt problemer med få emmaljungaen min baki. Vi har en besafe Izi plus bak passasjer og det er VELDIG trangt, har axkid Minikid bak fører, bedre plass for den voksne men mindre benplass for barnet. Babysete er nok ikke noe problem, men vi har kjøpt beltemonterte seter opp til 25 kg som neste sete fordi det er veldig viktig for oss at barna sitter bakovervendt til minst 4 år og gjerne lenger da dette er 5x tryggere. Hadde aldri klart å dra på helgetur med vogn, bagasje og flere barn tror jeg..
 
Helt spørs på hvilken vogn og bilsete du kjøper. Vi kjøpte en av de største vognene (emmaljunga) fikk ikke plass til den i bilen så endte opp med stasjonsvogn [emoji23]
 
Back
Topp