Auda.. *holdesegvåkentips?*

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Ble akkurat oppringt og spurt om å være nattevakt inatt.. Nå sov jeg 5 timer inatt, og har vært på skolen i hele dag.. Så det er kanskje ikke det smarteste.. Meen, det er så godt betalt for denne arbeidsgiveren.. Hva i alle dager bør jeg gjøre for å holde meg våken?

stooore mengder kaffi???[8|]

våken nattevakt ja?

ta med compurten og kabal [;)] det kan jeg spille noen timer [:D] + tetris da <3

jeg har sittet mang en timer på bv på nattevakt. Funker bra det om man er trett.. ellers er det lurt å ta seg en luftetur en gang i timen. Drikk mye vann[:D]

Hehe.. er vikarbyrå, så må kanskje gjør en innsats[8D] Tenkte på battery, iskaffe, kaffe, sjokkis osv. Men så skal jeg ikke ha sukker.. Bare kaffe all night long da. Djiis.. blir noen runder på toalettet og[8D]

Uff... må vel bare klare det.. *tenke på soldatene under førstegangstjenesten*

Frisk luft :)

Ikke drikk for mye kaffe, da blir du muligens bare veldig uvel..
og når du skal prøve å legge deg når du kommer hjem går det dårlig :P

Jobbet nattevakter på et sykehjem før, så for meg, så virka det best med frisk luft :)

Okei.. jaa.. tror kanskje det funker dårlig med MYE kaffe.. Men fungerer rimelig lenge på et par kopper også da[:)] Uff.. gruer meg litt.. Menmen, heldigvis har vi forelesningsfri imorgen i tillegg til at jeg ble ferdig med oppgaven til fredag idag! Flaks[:)]

Back
Topp