auch...

hirly

Gift med forumet
Får så vondt i magen når folk IKKE tar ironien i trådene her inne på forumet.. Når det er såååååå tydelig at skribenten tuller også er det flere som går rett i forsvar, angrep eller enighet... også er det jo helt feil...

au..

*beklager manglende overskrift... men var liksom en sånn tråd...*

Kom akkrat hit,må jeg lese alle tråder for å forstå???[8|][8D]

det gjelder egentlig stadig vekk.. Føler folk, inkludert meg selv av og til, ikke klarer å ta ironi..

*slag i magen*..

men ble oppmerksom på det i en av de aktuelle trådene de siste dagene som også har vært i vinden i kveld ja..

OH YES[:D]Sånn er det alltid.....

Ironi er ikke alltid så enkelt i skriftlig form.

hvordan tenker du at det kan være såååååååååååååå tydelig at noen tuller? da må du jo kjenne til dem og lest noe av meningene deres tidligere....er ikke alle som tar denne "ironien" på forum. en stor del av ironi irl er jo kroppspråk og måten man sier ting på

ORIGINAL: CuriosityKillTheCat

hvordan tenker du at det kan være såååååååååååååå tydelig at noen tuller? da må du jo kjenne til dem og lest noe av meningene deres tidligere....er ikke alle som tar denne "ironien" på forum. en stor del av ironi irl er jo kroppspråk og måten man sier ting på

Du har nok rett... jeg kjenner kanskje nickene godt og vet hva personene angivelig står for. Men mener jo det kommer ganske tydelig fram i innleggene også.. sånn isolert sett.. Ihvertfall i kveldens tilfelle.. men sikkert ikke alltid altså.

ORIGINAL: Lykkeliky

Ironi er ikke alltid så enkelt i skriftlig form.

nei.. og det er sårt..

Dere kan alltid ta utgangspunkt i at jeg kødder eller er sarkastisk.

Merker at noen ikke helt skjønner sarkasme alltid.

ORIGINAL: slisabeth

Gi eksempel da, har jeg aldri sett.

snakker du til meg? aldri sett ironi som har vært tydelig men som har blitt misforstått.. tror tråden jeg siktet til er borte nå.. som du så tydelig har poengtert tidligere i kveld [8D]

ORIGINAL: hirly

snakker du til meg? aldri sett ironi som har vært tydelig men som har blitt misforstått.. tror tråden jeg siktet til er borte nå.. som du så tydelig har poengtert tidligere i kveld [8D]

Er tråden endelig borte? Kake,kake, kake.

jeg har faktisk vært borte fra bv i mange timer i kveld...så kan ikke være helt sikker på hva som har skjedd.. men fant den ikke igjen..

Noen burde hatt selvironi på resept, satt intravenøst i ballongknuta en gang i uka... 

Er tråden endelig borte? Kake,kake, kake.

jeg har faktisk vært borte fra bv i mange timer i kveld...så kan ikke være helt sikker på hva som har skjedd.. men fant den ikke igjen..

Jeg har prøvd å ignorere den jeg, men borte i mange timer fra BV, har jeg aldri vært.

imponerende! Noe sånt som å overse den klarte jeg ikke i disse "sykemeldttider" gitt.. *ønske seg det til neste jul*

Nei er ganske spesiell situasjon for meg også dette.. Hvem veit hva jeg har tatt sjansen på å gå glipp av...

Back
Topp