auauauaau

Hyssamaia!

Gift med forumet
har hatt mye vondt i høyre siden ved ribbena en stund nå.. kommer ofte. kjennes ut som ribbeina har fått seg en skikkelig smell.
men nå kom det en helt jævelig smerte under høyre pupp ca varte ikke så lenge, men kom med påfølgende vond arm (albuen og ned, håndleddet stivna helt til og fingrene begynte å prikke) og en jævelig kvalme som resulterte i en god stund over do[:'(] og skikkelige magesmerter..

heldigvis er alt over nå.. men fra det begynte og til nå har det gått en time..

Hmm.. Gallesteinsanfall? Nei, jeg vet ikke. Men du bør nok kontakte legen din i moregen og fortelle om dette. For normalt er det ikke... 

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Hmm.. Gallesteinsanfall? Nei, jeg vet ikke. Men du bør nok kontakte legen din i moregen og fortelle om dette. For normalt er det ikke... 

gallesteinsanfall har jeg hatt en gang før.. da varte det i over to timer, jeg lå rett ut med større smerter enn nå, fikk diare som faen, var kvalm, hadde frost anfall osv..
Jeg hater og gå til legen.. men jeg får vel ringe han i morgen..

En bekjent av meg har gått med smerter i ett ribbein i ca ett år. Nå i uken som var fikk hun vite at det var kreft. De trodde det bare var en muskel som hadde strekt seg... Ikke for å skremme, men jeg ville tatt meg en tur til legen. 

ORIGINAL: Gartner

En bekjent av meg har gått med smerter i ett ribbein i ca ett år. Nå i uken som var fikk hun vite at det var kreft. De trodde det bare var en muskel som hadde strekt seg... Ikke for å skremme, men jeg ville tatt meg en tur til legen. 

oi[:o][&o][:(][&:]

Det er ikke sikker det er noe alvorlig med deg, men vi damer er ofte for treige med å gå til legen. Så kom deg til legen og forklar og forlang at det skal undersøke deg. 

Syns det mer høres ut som det kommer fra gallen, har plager fra der selv så det hørtes kjent ut.

Back
Topp