Auauau!!

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Disse maseriene tar jo livet av meg.. Hvordan i huleste taklet jeg timevis med fødsel forrige gang uten smertestillende :o

Hvis det skal bli en million ganger verre så tror jeg jeg skal spise i meg alle ord om naturlig, rolig og sindig fødsel med engang :p

Grr...

Lykke til jenter :) Håper det bygger seg opp og at gulla deres kommer snart :)

Her begynte maseriene natt til tirsdag forje uke. Og natt til torsdag kom lille prinsen til verden <3 <3 :) helt perfekt så klart <3

Har hatt maserier i to uker.. Jeg tror de bare er der for å tulle med meg, hjelper sikkert ingenting. (jeg er skikkelig lei og negativ idag :p )

Trøtt og sliten av de vondtene.

Har er jeg inne i min tredjeuke med maserier, ca 5 min mellom de gjennom hele døgnet.
De har ikke gjort meg mer moden, kun mer sliten.
Jeg går nå på antibiotika pga uvi og det var derfor jeg hadde mye maserier sa legen :o
Så nå håper jeg de endten slutter eller blir noe av :D

Har hatt det i 3 uker :p Men det blir vondere og vondere! Har økt på noe voldsomt siden torsdag..

Jeg skjønner meg ikke helt på forskjellen på kynnere, maserier og rier...? ;p
I dag har jeg hatt veldig mye kynnere med tak i ryggen og de kjennes der nede. Litt av og på i hele dag. Blir forvirret av dette jeg ;)

Hvordan går det? Maserier, er de utrolig vonde og er som vanlige rier bare uten så stor virkning?

Jeg skjønner meg ikke helt på forskjellen på kynnere, maserier og rier...? ;p
I dag har jeg hatt veldig mye kynnere med tak i ryggen og de kjennes der nede. Litt av og på i hele dag. Blir forvirret av dette jeg ;)
Kynnere = sammentrekninger gjennom hele svangerskapet
sitter i magen
ikke smertefulle
kan komme med 5-7 minutter mellom

Maserier = modningsrier, men åpner ikke mormunnen
murringer
kan være regelmessige
kan være vondere

Rier = åpningsrier
mer kraftige, tar seg opp i styrke
sitter ofte også i korsryggen
regelmessige

Disse ukene har det vekslet mellom bare vondt uten at magen er stram(modning) Magen strammer seg uten at det er vondt(kynnere) og en kombinasjon uten noe effekt (maserier) :)

Hvordan går det? Maserier, er de utrolig vonde og er som vanlige rier bare uten så stor virkning?
Akkurat nå vet jeg ikke hva dette er. Lurer på om det kan være noe nerver i klem. Det gjør så fryktelig vondt, som rie-smerter men liksom bare på den ene siden av kroppen :oops:

Har ikke du født enda Eccentric?
Sliten?

Har ikke du født enda Eccentric?
Sliten?
Nei dette er visst en luring :P
Ja, jeg har mine dager hvor alt går i grus.. Men har klart og holde meg overraskende positiv hittil! 40+1 i dag, og i kveld er det 3 uker siden disse lureriene begynte. Mannen min er forferdelig god oppi alt dette her, og det er nok derfor jeg fortsatt klarer og ha en god innstilling :)

Back
Topp