Auauau!

ostekake

Glad i forumet
MAI 2013
Har hatt smerter i rygg og mage den siste uken som bare har blitt verre for hver dag, og nå må det virkelig ha nådd toppen! Måtte be om hjelp for å få på vesla skoene på tur hjem fra barnehagen, gikk de kanskje 100 meterene til og fra parkeringsplassen i sneglefart, og klarer jeg ikke sitte uten at tårene presser på. Har heldigvis såpass flaks i dag at vesla har slitt seg helt ut i dag, sovna, og mest sannsynlig sover til i morgen tidlig. Er redd for å legge meg nedpå i frykt for å ikke komme meg opp igjen :eek: :p
*Sutre, sutre, klage, klage*

Syns lille baby kan komme nåå! Men neida, magefølelsen sier at jeg må vente hvertfall 2 uker til, og det er vel kanskje like greit og det beste for baby.

Huff, kjenner følelsen alt for godt.. Kanskje du har en låsning?? Kan lønne seg å ta en tur til kiropraktor.. Ellers så kan det jo være bekkenløsning og da er det vel bare å bite tenna sammen den siste tida, ev prøve litt vanntrening.. God bedring iallefall :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Huff, kjenner følelsen alt for godt.. Kanskje du har en låsning?? Kan lønne seg å ta en tur til kiropraktor.. Ellers så kan det jo være bekkenløsning og da er det vel bare å bite tenna sammen den siste tida, ev prøve litt vanntrening.. God bedring iallefall :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Har bekkenløsning hvertfall, og det har jeg hatt leeenge. Låsning derimot vet jeg ikke hvordan kjennes ut, men fullt mulig. Får se hvordan ståa er i morgen, krysser fingre for at alt er like "bra" som det har vært tidligere i uka ;)

Uff... Høres ikke noe godt ut! :(
Håper det slipper litt taket snart så du får litt mer levlige dager..Prøvd akupunktur noen gang? Kunne jo vært verdt å prøve - blir nok ikke helt bra av det, men kanskje det slipper pittelitt?!
Og LOV å klage her inne! Mye derfor vi er her - til støtte. tips og trøst <3

Klemmer

Uff stakkars :( fikk skikkelig vondt av deg nå :( håper virkelig det blir bedre fort. Ønsker deg skikkelig god bedring og krysser fingrene for at dagen i morgen blir bra :)

Huff høres ikke noe godt ut:-(
Håper det går over og at du blir i bedre form frem mot fødsel:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Uff... Høres ikke noe godt ut! :(
Håper det slipper litt taket snart så du får litt mer levlige dager..Prøvd akupunktur noen gang? Kunne jo vært verdt å prøve - blir nok ikke helt bra av det, men kanskje det slipper pittelitt?!
Og LOV å klage her inne! Mye derfor vi er her - til støtte. tips og trøst <3

Klemmer
Tror nok jeg holder meg unna de nålene der altså ;) Hvertfall så lenge jeg ikke "må"..

Takk for gode ord alle sammen <3 Fikk slappet av og ble litt bedre, heldigvis. Vesla våknet igjen også, så ble litt ekstra å styre med. Nå er hun akkurat i seng igjen, og jeg har "bare" vondt i rygg og bekken :)

Back
Topp