auau :(

verosus_88

Flørter med forumet
huffhuff, ja magen skal vel gjøre litt vondt når man er gravid.. har så smerter i nederste del av magen, på høye siden :S Hatt i heeele dag.. :(  hver bevegelse jeg gjør gjør vondt :( Kun den ene siden.. menmen, det går vel over det som alt annet.. godt er det nå ikke! :(

men forutenom de teite smertene har jeg jo prøvd hatt en kos dag med søstern og tantebarnet mitt på 4 mnd.. kosa masse med søteste tantebarnet! :D Også har jeg og storesøstern bakt pepperkaker :)) kjempekos! :)

håper dere andre har hatt en fiin dag :)))

uffa :( er nok vanlig å ha mye vondt når man er gravid så håper smerten avtar snart hos deg! 

hørtes ellers ut som en koselig dag, og her har vi jo vært på ul og alt var bra så ingenting er vel bedre enn det 

Ja, det gir seg vel etterhvert :)

åhh.. det var nok kos å kunne se at alt var bra :))
mandag er det min tur :) grugleder meg jaa, er spent! :)

Kjedelig med vondt :/ Du må ha god bedring :) Håper det er vekk i morgen :)

da blir det en liten legevisitt idag, da legen ville undersøke det forsikkerhetsskyld :) alt er sikkert normalt men, da er det sjekket hvertfall :o)

ha en fin dag :))

Hvordan gikk det hos legen? Håper alt er bare fint :)

joda, idag var jeg hos legen klokken 15, da ville hun høre hjertelyden, men fant ikkenoe.. så jeg måtte levere urinprøve, så prøvde hun igjen etterpå og fant heller ikke noe.. og smertene kunne hun ikke forklare, da det sikkert bare var fordi det strekker seg.. Så hun sendte meg inn til ahus, for en sjekk i tilfelle.. Der fikk vi se det lille hjerte banke <3 Og vi vi så den lille sparke med beina, veive med armene og sutte på tommelen :D det var en betryggende følelse :D <3 så på mandag blir det ordinær Ul og da kanskje de ser om det blir jente eller gutt.. gleder meg masse :)) <3

så bra at alt var fint og lykke til på ul neste uke! 

Back
Topp