Aua :(

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Jeg ammet lillebror i dag morges, og han beit meg! Fytti katta så vondt, og han har ikke tenner engang! (Heldigvis!!)
Han har pleid å slite litt i den, men dette tok kaka. :P

Noen andre?

Jeg ammet lillebror i dag morges, og han beit meg! Fytti katta så vondt, og han har ikke tenner engang! (Heldigvis!!)
Han har pleid å slite litt i den, men dette tok kaka. :P

Noen andre?

Hahaha. Akkurat når det kommer til det så er jeg glad for å ha flaske gutt :-P vet jo hvor vondt det gjør når han biter i fingen liksom. Og puppen må jo være såååå mye verre. Og han går bananas på biting av flasketutene innimellom. Så har tenkt at det hadde gjordt vondt viss det var en pupp :-P

Hahaha. Akkurat når det kommer til det så er jeg glad for å ha flaske gutt :-P vet jo hvor vondt det gjør når han biter i fingen liksom. Og puppen må jo være såååå mye verre. Og han går bananas på biting av flasketutene innimellom. Så har tenkt at det hadde gjordt vondt viss det var en pupp :-P

Ja, dette var jeg glad for at jeg slapp med storesøster som fikk flaske. :P

:( samme skjedde her i dag tidlig... Men lillegull har såvidt fått to tenner så eg begynte å blø :( :( :( fy f so ilt... Fortsatt øm og kvir meg til å amme på den sida...

Skjedd her flere ganger.... Med to tenner oppe og to nede er det så vondt at jeg ofte hyler rett ut! Blir nesten redd for å amme!

:( samme skjedde her i dag tidlig... Men lillegull har såvidt fått to tenner så eg begynte å blø :( :( :( fy f so ilt... Fortsatt øm og kvir meg til å amme på den sida...

Blø?! Huff, gruer meg til lillemann her får tenner...

Han har bitt litt noen ganger, veldig vondt, selv om han ikke har noen tenner ennå. Slutter å amme med en gang han biter, og prøver igjen litt senere. Virker av og til som han tror puppen er en bitering, nemlig. Klør nok en del i gommene for tiden.

Blø?! Huff, gruer meg til lillemann her får tenner...

Han har bitt litt noen ganger, veldig vondt, selv om han ikke har noen tenner ennå. Slutter å amme med en gang han biter, og prøver igjen litt senere. Virker av og til som han tror puppen er en bitering, nemlig. Klør nok en del i gommene for tiden.
Her var d "feil" pupp (han liker best venstre side) han var ikkje begynt å amme eingang, berre beit til når eg la han til... Vart ikkje amming på høgre side før på kvelden igjen... :( håpe ikkje d skjer igjen.

Her har han også satt sine 3 tenner i puppen. Da fikk han et strengt nei og jeg et lurt smil tilbake. Begynner tidlig med rampestreker! Storebror bet engang når han fikk et mageknip, DET var vond det, tok flere uker før såret grodde!

Må si jeg virkelig har medlidenhet med dere som blir bitt av baby med tenner, altså. Det høres ikke godt ut å få sår der. :/

Her bites det både nå og da. Har to tenner, men har sluppet unna sår. Men fy så vondt det gjør!

Back
Topp