Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ammet lillebror i dag morges, og han beit meg! Fytti katta så vondt, og han har ikke tenner engang! (Heldigvis!!)
Han har pleid å slite litt i den, men dette tok kaka.
Noen andre?
Hahaha. Akkurat når det kommer til det så er jeg glad for å ha flaske gutt vet jo hvor vondt det gjør når han biter i fingen liksom. Og puppen må jo være såååå mye verre. Og han går bananas på biting av flasketutene innimellom. Så har tenkt at det hadde gjordt vondt viss det var en pupp
samme skjedde her i dag tidlig... Men lillegull har såvidt fått to tenner så eg begynte å blø fy f so ilt... Fortsatt øm og kvir meg til å amme på den sida...
Her var d "feil" pupp (han liker best venstre side) han var ikkje begynt å amme eingang, berre beit til når eg la han til... Vart ikkje amming på høgre side før på kvelden igjen... håpe ikkje d skjer igjen.Blø?! Huff, gruer meg til lillemann her får tenner...
Han har bitt litt noen ganger, veldig vondt, selv om han ikke har noen tenner ennå. Slutter å amme med en gang han biter, og prøver igjen litt senere. Virker av og til som han tror puppen er en bitering, nemlig. Klør nok en del i gommene for tiden.