Aua!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lillebror har vært nær å snu seg fra rygg til mage noen dager nå, men armen har vært i veien og jeg har sagt til mannen at det nok tar lang tid før han kommer helt over enda.
MEN neida... I dag har han kommet rundt flere ganger og han elsker det (og jeg som var redd for at vi hadde vært for slappe på å øve på mageleie slik at han bare hatet det og ikke ble sterk nok...!)
MEN han fikk så god fart i stad at han fortsatte rundt. Havnet på magen og tippet videre over på ryggen igjen (den veien tipper han bare, ikke noe bevisst der) og slo hodet i gulvet da han kom akkurat utenfor skinnet han lå på. Hylte skikkelig til, men heldigvis gikk det fort over.

Uffda, stakkars! :( Men så flink han er da! :)
Han her i huset styrer på, men jeg tror ikke han er i nærheten av å klare det på lenge enda, og han er en måned eldre.. o_O

Han kunne godt ha ventet mange, mange uker enda for min del!
:-p

Så flink :D Mi lille snuppa når hun ligger på magen å strekker seg høyt, også tipper hun over på siden, og blir liggene å styre helt til hun blir sint....da må jeg snu henne tilbake ;) hehe.....

Merker godt at Daniel prøver seg på å snu rundt fra rygg til mage han også. Er så herlig å se på - men blir skummelt når han kommer helt rundt.. tiden går så fort synes jeg!

Det går så altfor fort!
Nå må vi snart få ut juletreet slik at den store gymmatten får plass i stua igjen, lammeskinnet han ligger på nå er for lite for slik akrobatikk...

Det går så altfor fort!
Nå må vi snart få ut juletreet slik at den store gymmatten får plass i stua igjen, lammeskinnet han ligger på nå er for lite for slik akrobatikk...

Vi fikk heldigvis gymmatte til jul, merker lammeskinnet har blitt for lite til boltreplass her også :bounce
Hun snur seg på siden, ser ut som det er like før hun klarer å snu seg helt rundt, spennende! :dance018

Vi fikk heldigvis gymmatte til jul, merker lammeskinnet har blitt for lite til boltreplass her også :bounce
Hun snur seg på siden, ser ut som det er like før hun klarer å snu seg helt rundt, spennende! :dance018

De store gymmattene er flotte! Og så har vi en kvadratisk puslematte etter T, den er også super!

Hermine har ligget å vippet over til siden i ukesvis, men hun kommer seg ikke helt over til mage enda, armen er liksom i veien ;) Men hun vil IKKE ligge på rygg lengre, hun driver å tar sit-ups helt til hun får komme opp å sitte på fanget, først da er hun fornøyd! Åsså har hun endret preferanse når hun ligger på gulvet, hun vil heller ligge på mage enn på rygg, så hun sutrer og maser helt til snur henne på mage, da kan hun ligge leeeenge å leke for seg selv! :)

Lillebror ble plutselig velig glad i mageleie, men han er ikke så aktiv enda, tar ikke etter lekene og slikt, bare ligger og kikker. Men det er klart; de får jo en helt annen oversikt når de ligger på magen!
Nå blir han utålmodig bakoverlendt i vippestolen også :p

vi har måttet vippe stolryggen lengre opp slik at hun ser tv'n, eller så sitter hun bare å holder seg oppe for å se... helt til hun blir så sliten at hun er irritert men fortsetter å holde seg oppe av seg selv :P

Har dere babybjørn vippestol?
VI tok på hakk nummer to rett før jul, men jeg syntes det ble akkurat litt for bratt. Men han var storfornøyd da!
Kanskje jeg skal sette den på hakk nummer to igjen :-p

nei, vi har en gammel sak jeg fikk av ei venninne, tror ikke den har noe merke engang :P Men på nederste hakk ligger hun helt, så da er det ingen belastning på ryggen. Nå sitter hun litt mer oppreist, men fortsatt i god hvilestilling slik at jeg kan la henne sove der uten å være redd for feilbelastning ;)

Ja, jeg synes han har god stilling i BB-stolen også, og han digget jo hakk nummer to :p
Bare jeg som ble skeptisk.
=)
Sjelden han har sovnet der da, og han sier klart i fra om han blir sliten, så det hadde nok gått helt fint.

Jeg tenkte det var lurt også, å ha litt å gå på. For jo tyngre babyen blir, desto mer bakover sitter h*n jo, pga vekten?
Hvor mange hakk er det egentlig?

Er tre hakk. Ingen begrensninger på når man skal starte å bruke de ulike hakkene, men på bb sine sider kan du se hva de anbefaler er max vekt for hvert hakk. På det nederste er det ca 7 kg tror jeg.

AH, ok =) Da går vi opp ett hakk og "sparer" det siste :p

Uff da, godt det gikk fort over. Vi skal kjøpe sånn samle matte m tall på, så har han litt og gå på;)

Back
Topp