Aua i halsen :(

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
I dag synes jeg rimelig synd på meg selv, for i dag har jeg vondt i halsen.
Så, da lurer jeg på; hva er deres beste råd for å bli raskt frisk igjen?

Ta det med ro, stå over trening, ta c-vitaminer, spis mandariner og appelsiner....ja, jeg vet ikke, vent til det går over ;)
God bedring!!!

Takk for det
Har spist masse klementiner + appelsiner i det siste, men det virker tydeligvis ikke forebyggende

Vondt i halsen er ikke godt nei. Pleier å tygge på diverse halsdropp da, men vet ikke hvor mye effekt det faktisk har ;)

Har du prøvd CuraMed? De skal visst være veldig effektive. Trygge for gravide. Best med lakrissmak :) Fås i dagligvarebutikk. Masse god bedring til deg :)

Syns råmelk tablettene (husker ikke helt hva de het) med sånn sitronsmak, gjør at jeg blir fort bedre i halsen hvertfall.

Ida82 skrev:
Syns råmelk tablettene (husker ikke helt hva de het) med sånn sitronsmak, gjør at jeg blir fort bedre i halsen hvertfall.

De heter CuraMed. Finnes i flere smaker :)

Curamed ja!
Skal også hjelpe og skylle med Corsodyl viss du begynner så snart du kjenner noe.

Et gammel kjerringråd som enkelte sier funker er å skylle med eplesidereddik blandet med litt vann et par ganger daglig... Smaker ikke så godt da...

God bedring!

Får handle inn Curamed i morgen da

Hater å ha halsvondt, blir nesten panisk av å ikke få svelge

Hvis du begynner å bli hes og ha så et slags vondt i halsen, anbefeler jeg Fribol krydderdrops.
Denne bruker jeg, og flere sangvenniner når vi har konsert, eller når vi har så et slags vondt i halsen, halsen åpner seg helt med disse!

Back
Topp