Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og der måtte alle ringene av,men ser ut som de er på endaStore merker etter de..
Beholdt forlovelsesringen på enn så lenge, men ser ut som den må av og snart og.
Pølsefingre!!![]()
Haha strikking tar på for en nybegynnerEr det en bivirkning av graviditet eller formye strikking?
Haha strikking tar på for en nybegynner![]()
Neida. Har fått noe vann og hovnet opp litt![]()
Nope. Hope not. Var ikke slik sist svangerskapDet er ikke morrohåper det ikke blir alt for ille
![]()
Såklart. men føler meg naken utenMin har vert av lenge den :/ men bedre det enn å ha vondt![]()
Hehe jaSåklart. men føler meg naken uten![]()
Er liksom så vant med alle de ringeneHehe ja![]()
Har nettop begynt å strikke så kan vel neppe være det...hmm..Hvis det gjør veldig vondt i fingrene, særlig om natten, kan det hende det er karpaltunnelsyndrom. Har måtte gi opp heklingen pga det![]()
Jeg fikk heklet i kanskje en uke før det begynte å gjøre vondt. Fingrene hovnet opp, og det kjentes ut som gangsperre. Det er ikke pga håndarbeid man får det, men det kan forverre det. Hvis du googler hva det er så kan du jo se bedre om det er det du har eller ikke. Er visst vanlig å gå det under svangerskap pga økt mengde vann i kroppen, men de aller fleste blir kvitt det igjen når babyen er uteHar nettop begynt å strikke så kan vel neppe være det...hmm..
Jeg fikk heklet i kanskje en uke før det begynte å gjøre vondt. Fingrene hovnet opp, og det kjentes ut som gangsperre. Det er ikke pga håndarbeid man får det, men det kan forverre det. Hvis du googler hva det er så kan du jo se bedre om det er det du har eller ikke. Er visst vanlig å gå det under svangerskap pga økt mengde vann i kroppen, men de aller fleste blir kvitt det igjen når babyen er ute![]()
Kunne det sist svangerskap jeg og, men ikke nå gittÆsj så kjedelig. Her kunne jeg bruke ringene hele forje svangerskap og kjenner ikke noe til det foreløpig heller. Høres ikke godt ut![]()