AU!

Elis84

Glad i forumet
Fra fredag på dagen har det kommet skikkelig stikking øverst på sia på magen. På kvelden kom det tilbake og på natta våkna jeg av at det var så vondt at jeg skreik. Varte i ca et kvarter. Etter det har jeg hatt sånn konstant stikk i oppe til venstre. Noen som vet hva dette kan være?

Huff, håper det gir seg og at du blir fort bra igjen. Vet ikke hva det kan være jeg heller, men hvis du er mye plaget med urinveisinfeksjoner kan det jo være noe nyregreier.

Takk for svar! [:)] Jeg får se om det blir noe bedre til imorgen. Hvis ikke, får jeg ta meg en tur til legen..

Har du vært dårlig i magen og, eller bare hatt de stikkingene?

ORIGINAL: squakky

Jeg har ikke vært dårlig i magen. Bare skikkelig stikkinger øverst på sidene av magen. Hatt noe liknende?

ORIGINAL: Bertah

jeg har hatt sånn mange ganger.. men på høyre side.. var hos legen og e er ingenting.. men er det veldig veldig veldig ille kan de være noe med nyrene

Det har jeg også, bare på høyre side. Hadde det forrige svangerskap også. Det er kun hvis jeg har ligget lenge på høyre siden. Har bare slått meg til ro med at det er et organ der som kommer i klem når jeg ligger sånn lenge. Kjennes ut som ekstremt sting/verk, noen ganger så ille at det er vanskelig å bevege seg. Men det gir seg fort når jeg får flyttet på meg.

Hmm.. Har prøvd å bare tenke at det er naturlig, men vil lissom aldri gå over. Ikkeno å si om jeg ligger, sitter eller står. Det stikker skikkelig uansett. Babyen sparker heldigvis som bare det. [:)]

jeg har også hatt d slik, senest i går. kommer og går litt i perioder, spesielt når jeg våkner om morgenen. vet ikke hva d er. noen trodde d kunne være nyrebekken betennelse, men d var d ikke.

Hmm. Setter stor pris på svar. Jeg har det på begge sider og blir kvalm også, så skjønner ikke helt dette her. Kan være det er noe normalt og at jeg bare er ekstremt lav smerteterskel.. Hehe. Skal i alle fall til legen kvart over ti for å sjekke. [:)]

ORIGINAL: Elis84

ORIGINAL: squakky

Jeg har ikke vært dårlig i magen. Bare skikkelig stikkinger øverst på sidene av magen. Hatt noe liknende?

Ja, men jeg har vært dårlig i magen.. Er bedre nå, nå kjenner jeg det bare når jeg reiser meg fort. Men var verst igår morges..

Nå har jeg vært hos legen. Var bare sånn kjapt innom. Hun mente at det kunne være ribbeina som utvidet seg. Hvis jeg bare fikk vondere og vondere eller begynte å klø, måtte jeg komme tilbake for å ta prøver å levra eller nyra (Husker ikke helt hva det var..)
Ikke så lett å vite hvor vondt det er vanlig å ha..

Back
Topp