Au

[trultemor]

Elsker forumet
Jeg har halsbetennelse. Gikk på penicillin i 1 uke. Hjalp ikke stort. Nå går jeg på noe bredspektret hestekurantibiotika, gjort det siden onsdag. Har ikke blitt bedre. Etter 2 paracet, like ille, nå er det værre enn noen gang. Jeg klarer knapt å svelge, store vanskeligheter med å prate eller å bevege tunga. Smertesenteret er i halsen og stråler ut i tunga og utover i ørene. Ille ille! Er dette normalt da!? Hallo! What to do?? Jeg har ikke mandler, fjerna dem da jeg var 20. Jeg sitter i en smertefontene. 

aoa.. hørtes jammen ikke godt ut!! har ingen råd å gi deg dessverre.... bortsett fra å si masse goooo bedring!!! håper du blir bra snart[:)]

ORIGINAL: AnneK28

Kan det være at de ikke fjernet alt av mandler sånn at de har vokst ut igjen?
uanett masse god bedring

Samme tenkte jeg på...
Eller om det evt kunne være kyssesyken[8|]

ORIGINAL: tweety78

uanett masse god bedring

Samme tenkte jeg på...

Går det an at dem vokser ut igjen da?

Kyssesyken har jeg hatt,ellers minner det veldig om de smertene jeg hadde da.

ORIGINAL: tonemoren

uanett masse god bedring

Samme tenkte jeg på...

Ja, det går an at de vokser ut igjen, hvis de bare tok det overfladiske den gangen du fjernet de. Men du kan også få kyssesyken igjen også snupp, tanta mi fikk det to ganger, men det er veldig sjeldent da... Men hadde fått sjekka det ut var jeg deg. Huff, ikke godt for deg det der da.. Mange gode koser herfra i allefall!

ORIGINAL: bondekone

kan ikke være enten kyssesyken eller at de kun tok falske mandler og at u fortsatt har de ekte der, enkelte tillfeller vet jeg de bare tar de falske det gjorde de på guttungen

Da burde jeg vel fått beskjed om det? Og jeg ser ikke mandlene mine der som jeg gjorde før.

ORIGINAL: tonemoren

uanett masse god bedring

Samme tenkte jeg på...

Ja, det går an at de vokser ut igjen, hvis de bare tok det overfladiske den gangen du fjernet de. Men du kan også få kyssesyken igjen også snupp, tanta mi fikk det to ganger, men det er veldig sjeldent da... Men hadde fått sjekka det ut var jeg deg. Huff, ikke godt for deg det der da.. Mange gode koser herfra i allefall!

Må på legevakta nå etterpå for å få sykemelding så jeg forteller min sykdomshistorie der. Så må jeg til fastlegen min til uka og fortelle han at selv hestekuren ikke virker. Skal også ha 3 nattevakter til uka som jeg ikke orker med SÅÅ vondt i halsen. Paracet virker ikke, ibux demper hvertfall det værste.

Back
Topp