Au :(

Monica82

Flørter med forumet
Legger ved ett bilde. Stikker voldsomt der pilen viser når jeg prøver å bøye meg eller faktisk bøyer meg. Er det noe jeg bør kontakte KK for? Ikke godt

ImageUploadedByBV Forum1477815497.886621.jpg

Kan være bekkenet :) har slitt selv akuratt der og det er det båndet i symfysen. Men er du usikker, så ringer du :)

Høres veldig likt ut mine bekkensmerter:) ikke noe å gjøre med det annet enn fysio og slappe av:)

Høres normalt ut. Har det samme. Veldig vondt, dessverre. Er du nervøs så tar du kontakt med føden :)

Jeg har også hatt veldig vondt i den området når jeg reiser meg opp. Jeg innbiller meg at det er lille som presser mot livmorhalsen. Magen er hvertfall hard samtidig som jeg kjenner denne smerten... det hjelper å bevege seg litt/ strekke litt på magen. Eller legge seg ned igjen.
jeg har bare innfunnet meg med at jeg har kommet så langt i svangerskapet nå at kroppen faktisk SKAL gjøre seg klar for fødsel.

Jeg har også hatt veldig vondt i den området når jeg reiser meg opp. Jeg innbiller meg at det er lille som presser mot livmorhalsen. Magen er hvertfall hard samtidig som jeg kjenner denne smerten... det hjelper å bevege seg litt/ strekke litt på magen. Eller legge seg ned igjen.
jeg har bare innfunnet meg med at jeg har kommet så langt i svangerskapet nå at kroppen faktisk SKAL gjøre seg klar for fødsel.

Føler Lillemor presser seg nedover også, noen ganger gjør det så vondt at jeg tror hele greiene med baby skal komme ut :p

Får prøve å holde meg i ro, men det er jammen ikke lett. Blir ikke lett å jobbe med dette, mulig jeg bør få meg en legetime i morgen....

Back
Topp