Au..

Klar?

Betatt av forumet
Sklei ute på isen i dag. Ikke så mye at jeg datt, men nok til at bekkenet gjør skikkelig vondt! Det brenner i skambeinet, og jeg kan nesten ikke løfte føttene. Bare skli bortover på gulvet, saakte. Flere som har prøvd det samme og blitt like fine igjen? :)

Skled ned i knestående for noen uker siden, hadde veldig vondt samme dagen før det ble bedre

Jeg gikk skikkelig på rompa for ett par uker siden.. Kjente det i bekkenet i ett par dager, men ble bedre altså

Har hatt noen slike stunt ja, det hjelper veldig med varme :) varmt bad/dusj, varmeflasker eller kjør en tur med full setevarme i bilen.

Sklei ute på isen i dag. Ikke så mye at jeg datt, men nok til at bekkenet gjør skikkelig vondt! Det brenner i skambeinet, og jeg kan nesten ikke løfte føttene. Bare skli bortover på gulvet, saakte. Flere som har prøvd det samme og blitt like fine igjen? :)
Huff åå!! Ekkelt. Sett for meg det scenarioet selv. Det ble brått på med pigger på skoene for og si det sånn!! Håper smertene gir seg fort!!

Jeg får så vondt hvis jeg har presset meg for mye. Sklei ikke på isen i dagen fikk for mye så har akkurat de samme smertene. Sist tok det en uke før det gikk over. Håper det går fortere denne gangen.

mhm... Jeg sklei halvveis ut i spagaten her om dagen... Det var møkkvondt i bekkenet/symfysen etterpå, men ble mye bedre etter et varmt bad :)

oi, har faktisk ikke tenkt over at brodder kan være lurt nå ja! - Selv ikke etter at jeg knakk håndleddet forrige vinter.

Håper bekkenplagene blir bedre for deg etter fallet - og takk for påminnelsen! Nå skal broddene på! :) (snø og is ute, så kanskje vel på tide :P )

oi, har faktisk ikke tenkt over at brodder kan være lurt nå ja! - Selv ikke etter at jeg knakk håndleddet forrige vinter.

Håper bekkenplagene blir bedre for deg etter fallet - og takk for påminnelsen! Nå skal broddene på! :) (snø og is ute, så kanskje vel på tide :P )

Her var det 10 cm nysnø oppå, så brodder hadde nok ikke hjulpet. Men kommer til å ligge unna akkurat det værste føret framover. Går mye bedre i dag heldigvis :)

Her var det 10 cm nysnø oppå, så brodder hadde nok ikke hjulpet. Men kommer til å ligge unna akkurat det værste føret framover. Går mye bedre i dag heldigvis :)

Å så godt det går bedre med deg! :)

Her og er det vel rundt 10 cm snø og is under. Men bor midt oppi skauen, så lite brøyting her :P men glatt ute, så skader ikke å ta broddene på hvertfall :)

Back
Topp